Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: blaasjes in de mond

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Re:blaasjes in de mond

King heeft dat ook ooit gehad, zijn hele mond zat onder de aften. Bij hem deed het wel zeer, ik kon merken dat hij moeite had met eten. Het is al zeker 10 jaar geleden, dus ik weet niet meer precies wat de diagnose was, maar weet wel dat hij toen een vrij zware antibiotica kuur moest krijgen. De reden dat ik dat nog weet is dat het injecties waren en de dierenarts me toen heeft laten zien hoe ik ze moest geven zodat hij niet elke dag langs hoefde te komen.

Hmm dat is wel minder. Ik ga het goed in de gaten houden ik keek vandaag bij Sophie en bij haar was het al minder

bij ons 2 jaar geleden paarden met blaren in hun mond waarschijnlijk tgv de processierups of haartjes van deze rups. Het ene paard vrij snel beter weinig last wel wat speekselen, de ander vrij uitgebreid en er echt ziek van geweest.

Vorige zomer hadden alle paarden bij ons dit ook, op hun lippen en de binnenkant van hun lippen. Kleine rondje blaasjes, leek op aften idd. Buiten dat ik af en toe het idee had dat het jeukte (met mond langs been jeuken) hebben ze er verder geen last van gehad. Denk dat het van een bepaald plantje is, maar zou ook niet weten wat precies. Is gewoon over gegaan, dit jaar hebben ze het nog niet gehad.

Inmiddels is het bij Sophie en nicky zo goed als weg

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Dat is mooi! Ik zat nog te denken: zelf krijg ik ook wel eens blaasjes op de tong. Bij mij is het een tekort. Met een multi vitamine kuur gaat het voorbij. Misschien geldt dat ook voor paarden.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten