Hallo allemaal!
Zondag heb ik voor het eerst geprobeerd een level1 filmpje te maken.
Dat was nog lastiger dan ik dacht zeg! 10 minuten is kort!
Ik hoop dat jullie me wat pointers kunnen geven naar aanleiding van dit filmpje. Zodra Eveline weer in de buurt van Utrecht is gaan we lekker les nemen maar er is hier op het forum ook zoveel kennis dat ik het niet kan laten hier even te posten!
Ik heb alle oefeningen gedaan behalve de yoyo through a gate. Ik had dat nog niet eerder geoefend omdat we niet echt een gate hebben waar de paarden staan. Ik probeerde het toen door de ingang van de wei maar Easy vind het tikken van het schrikdraad een beetje eng wanneer het hek open is dus dat ging de mist in.
M'n vriendje heeft alles gefilmd. Inclusief jamberscommentaar
Ik ben erg benieuwd of het wat is, zelf ben ik niet tevreden want vorige keren ging het allemaal veel beter. Ik denk dat het fout was om gelijk te beginnen met filmen. Ik had eerst even op moeten warmen met wat oefeningen denk ik. De porcupine ging ook voor geen meter de eerste keer, de tweede poging wel aardig maar toen was de batterij van de camera op.. lekker voorbereid.
Overall heb ik Easy gisteren teveel gepusht. Ik wilde te snel(die 10 minuten zijn dan ineens zo kort) en gunde Easy te weinig rust tussendoor. meer put the relationship first volgende keer dus!! Ik heb het gevoel dat ik nog steeds teveel in het opdreunen van opdrachten blijf hangen in plaats van samen met Easy een leuke tijd te hebben.
deel 1 van de auditie
en deeltje 2 met de mislukte yoyo die ik voor no reason ineens andersom ging doen..
en daarna dus nog een keer geprobeerd op te nemen maar toen gaf de batterij het halverwege op.. balen! want het ging deze keer beter naar mijn gevoel!
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Bladwijzers