Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Pad boomloos zadel met breed kanaal?

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Pad boomloos zadel met breed kanaal?

Ik ben op zoek naar een zadelpad voor mijn barefoot en ik kan alleen maar zadelpads vinden met een heel smal gootje.
    Ik merk na het afzadelen dat dit voor mijn paard eigenlijk niet genoeg is. Ook als je met veel buiging en stelling rijdt komen door de weinige ruimte de dragende delen van de inlages tegen zijn wervels aan.

Weet iemand zadelpads te koop waar dubbele inlages in kunnen en die een breder wervelgootje hebben?

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Re:Pad boomloos zadel met breed kanaal?

Kun je het gootje niet breder maken door de inlages iets in te korten (smaller maken)? Ik heb het idee dat de breedte bij Grandeur, haf e.d. allemaal ongeveer hetzelfde is.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Re:Pad boomloos zadel met breed kanaal?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door senta
    Kun je het gootje niet breder maken door de inlages iets in te korten (smaller maken)? Ik heb het idee dat de breedte bij Grandeur, haf e.d. allemaal ongeveer hetzelfde is.
    Ik heb inmiddels besloten mijn barefoot te verkopen, maar voor mijn volgende boomloze zadel gaat mijn moeder er zelf eentje maken. Als je de inlages smaller maakt wordt het draagvlak te klein, dus dat is ook geen optie.

Bladwijzers

Forum Rechten