Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Boomloos spaans zadel innova corazon

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Boomloos spaans zadel innova corazon

http://www.innova-saddle.de/product_...k-edition.html

Heeft iemand hier dit zadel wel eens gezien of ermee gereden? En weet iemand toevallig of ze in nederland verkocht worden? Ik kan er behalve op deze website niks over vinden en ben erg benieuwd.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re:Boomloos spaans zadel innova corazon

Het lijkt mij een fijn zadeltje, ik heb ooit eens zo,n soort zadel van iemand gekocht en weer doorverkocht aan Nienke (friesland) hier van het forum maar dat was denk ik niet van dit merk.

Frances heeft ook zo,n soort zadel maar weet ook niet of daarvan het merk bekend is.

Wat ik fijn vindt is dat er geen vaste kniestukjes aan zitten. Ik heb zo de neiging om te bestellen weet je, het blijft toch trekken zo,n boomloos zadeltje, het kan zo lekker zitten en deze prijs is goed te doen, de kwaliteit zal daar mischien ook naar zijn, daar zit je altijd wel mee.

Loopt er op bokt niet toevallig nog een topic over boomloze zadels, daar zijn ze er ook altijd wel mee bezig, mischien eens kijken daar ook?

Ik heb even gegoogeld...en Sandra hier van het forum heeft ook zo,n zadel gehad voor haar pony, mischien even contact opnemen?
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Ik heb een bruine te koop
    Hij ligt helaas niet goed op mijn (overbouwde) Shanna.
    Ik vind het wel een mooi zadel, daarom heb ik hem ook gekocht.
    Voor 250 euro mag je hem overnemen (voor foto's kun je even terugzoeken in V&A)

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Waarom ligt het zadel niet goed op Haar en een barefoot wel, kun je aangeven wat het verschil vooral is.?

Ik had wel het idee dat de kussens zijn veranderd, jij hebt er "rechte kussens" onder, en bij deze advertentie zag ik dat ze aan de voorkant nog doorlopen naar de onderkant zoals bij een gewoon zadel.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Sandra, kun jij een indicatie geven van de breedte en structuur van de voorpommel? Ik krijg daar namelijk vanaf die site totaal geen hoogte van. Mocht whoopie geen interesse hebben, dan zou ik hem heel graag willen passen op het inspiratiekamp bij eveline als ik dan nog geen zadel gevonden heb. Misschien is dat wel te regelen?
    Wat zijn verder jouw ervaringen qua zitting van het zadel (heel hard, of rare beenhouding ofzo)?

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Ik heb er eigenlijk maar een half uurtje op gestapt. De zit is erg los. Dat kun je fijn vinden, ik vond dat niet zo.
    Ik heb het zadel alweer een paar maanden opgeborgen, en ben nu niet thuis. ik zal het zadel volgende week (dan ben jij er toch?) meenemen.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Mocht whoopie geen interesse hebben
    Je moet mij mij vooral geen rekening houden hoor, ik was vooral benieuw, en zou nog steeds wel een ander zadel willen hoor maar dat is momenteel even niet aan de orde
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    Ik heb er eigenlijk maar een half uurtje op gestapt. De zit is erg los. Dat kun je fijn vinden, ik vond dat niet zo.
    Ik heb het zadel alweer een paar maanden opgeborgen, en ben nu niet thuis. ik zal het zadel volgende week (dan ben jij er toch?) meenemen.
    Ja, als het goed is ben ik er dan . Inderdaad wel handig, dus als je het mee wil nemen graag. Als het wat lijkt kan ik hem met kamp dan een keer op thors gooien. Ik ben meestal ook voorstander van een wat diepere zit, maar ik heb niet zo heel veel opties meer over als ik boomloos wil blijven rijden en een boomzadel vind meneer zowiezo al niks...

Bladwijzers

Forum Rechten