Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Kan iemand mij uit leggen wat parelli inhoud????

Kan iemand mij uit leggen wat parelli inhoud????

Hallo allemaal,

Ik ben nieuwe hier en ik zou wel is willen weten hoe parelli werkt. Ik heb wel een curcus grondwerken bij emiel voest gedaan. Alleen lijkt mij dit anders als ik zo is lees. Leren jullie dit uit een parket. of gaan jullie bij iemand in de les. want daar kom ik niet zo uit. En hoe zijn jullie begonnen met parelli? En wat kost het zo'n beetje? IK wil namelijk wat anders met mijn pony gaan doen want met dressuur ben ik wel een beetje klaar mee, vind het niet meer leuk wil graag nh met mijn pony. MIjn pony als partner gebruiken.

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: Kan iemand mij uit leggen wat parelli inhoud????

Hoi,

Ik ben nu aangekomen op het punt dat ik deze vraag voor een groot deel kan beantwoorden. Ik ben zelf sinds februari bezig met parelli en ik lees sindsdien ook veel mee op het forum.

Parelli is een stroming waarbij je via een stappenplan een goede relatie opbouwt met je paard. Het gaat daarbij om liefde, communicatie en leiderschap.
    Er zijn verschillende levels, waarin je begint met partnership, dan harmony en als derde finesse. Je kunt dan nog verder leren, maar niet uit de paketten.
    Zo leer je voornamelijk. Door een paket aan te schaffen en daaruit te werken. In een paket zitten boekjes en dvd`s of video`s. In principe heb je daar geen les bij nodig. Het is echter wel heel leerzaam om naast het gebruik van een paket les te hebben of een cursus te volgen van een instructeur. In nederland is één parelli gediplomeerde instructeur, maar je kunt op dit forum ook mensen vragen om te komen helpen.
    Een paket kost nieuw ongeveer 220 euro, maar je kunt ook een tweedehands paket kopen, dat scheelt een hoop. Daarnaast heb je een aantal spullen nodig die ook niet goedkoop zijn. Bij elkaar was ik zo`n 160 euro kwijt geloof ik. Niet veel meer in ieder geval. Ik had een tweedehands paket en spullen van equiplay.

Ik hoop echt voor je dat je besluit om dit programma te gaan volgen, want het is gewoon superleuk en het is indrukwekkend wat voor resultaten je ermee krijgt.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

En nog een vraag je. In welke taal is het paket? groetjes

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

zelfs dat weet ik

In het duits of in het engels
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Of in het frans

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Hey Roos,

Volgens mij ben je vergeten je voor te stellen op het forum.... Ik zag namelijk dit topic en dacht 'laat ik Roos even verwelkomen' maar ik kon je niet vinden bij 'Stel je voor'..... Volgens de regels van het forum moet dat eerst even zodat iedereen weet wie je bent en wat je doet

Ik ben trouwens Eva (van Fenna) en stond tot vorig jaar bij vd Vlught, weet je nog?
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Bladwijzers

Forum Rechten