Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: GZ holistisch dierenarts omg. Friesland

GZ holistisch dierenarts omg. Friesland

Hallo,

Ik ben op zoek naar een holistisch dierenarts. Aangezien ik in Friesland woon en hier geen HD weet, roep ik even jullie hulp in. Zijn er mensen die ervaring met iemand hebben en weten dat hij/zij ook in Friesland komt?

Re:GZ holistisch dierenarts omg. Friesland

Helemaal niemand??

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    69

http://www.paardenpraktijkgroenveld....nformatie.html

Misschien reist zij naar Friesland? Ik weet dat er vanuit Den Hoek een dierenarts ongeveer maandelijks naar Noord-Holland (Beemster, goed bereikbaar vanaf afsluitdijk) reist om daar paarden te behandelen. Gewoon eens contact opnemen met hun anders?
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

@ Saar: thanks voor het meedenken. Ik ga zeker even informeren.

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Amber Koppen www.equiscio.nl Zij doet momenteel alleen behandelingen in hun kliniek in Ter Apel ivm zwangerschap. Vanaf oktober gaat ze weer op reis.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Missschien kan je steffie vd laarse proberen, heb ik hele goeie ervaringen mee!

http://www.steffivanderlaarse.nl
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Bedankt voor het meedenken.
    Tot nu toe lukt het nog niet.
    @Ilian: Steffi vd Laarse heb ik gemaild, zij woont te ver uit de richting schreef zij.
    @Yulia: Amber Koppen heb ik ook gemaild. Ik wacht nog op haar reactie. Maar lees in jouw verhaaltje dat zij ook alleen vanuit haar vestiging werkt momenteel.
    Dus de zoektocht gaat nog even verder. Tips/suggesties/ervaringen zijn welkom.

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Misschien kan Amber iemand aanbevelen. Zij werkt samen met Laarakker en kent veel mensen.
    Er was ook iemand in de kop van Drenthe. Ik kan niet meer op haar naam komen. Zij heeft een demo gedaan met Florien van Sincerita op een Nh dag bij Mansour (2007?). Zij had PAlmer van Florien behandeld en vertelde daarover bij de demo. Ik heb al op de site van Sincerita gekeken. Daar staat ze niet op vermeld. Je zou Florien kunnen mailen om de naam/website. Het staat me bij dat ze Marielle Kempkens heet. Maar op die naam kan ik niets vinden met Google. Ik meende dat ze ook voor Laarakker gewerkt heeft.

Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

@Yulia; ja klopt helemaal die naam. Ik heb ook naar gegevens van haar gezocht,maar kon verder ook niets vinden. Heb nu via via gehoord dat zij dieren alleen bij haar thuis behandeld. Dat is voor mij momenteel even groot struikelblok. Maar we zoeken verder. Heb inderdaad al even doorverwijzing gevraagd zowel aan Amber als aan Laarakker. Zodra er nieuws is, zet ik het hier sowieso even neer. MIsschien dat er in de toekomst nog iemand gebruik van wil maken. Of voor iemand die ook in deze omgeving (friesland) woont, nu samen afspreken kan ook,kunnen we kosten delen....

Ik denk dat jullie Mariëlle Kamphorst bedoelen?
    Zij is overigens geen dierenarts. Wel osteopaath.
    Website: http://www.osteopathiepaard.nl/main.htm

May the horse be with you!

Bladwijzers

Forum Rechten