@t Sandra : Als het allemaal om lichaamstaal draait waarom gebruikt Parelli dan wortels in de film die ik gezien heb? Dat vraag ik me af.aangeraakt kunnen worden (dus later ook dingen die eng lijken)Daarnaast is het voor ons een focusoefening.
Ik ben er zelf géén voorstander van om, als je net begint met Parelli, het gelijk al te mixen met clickertraining. Parelli gaat om lichaamstaal, om een communicatie zonder woorden, met een P+, R- beloningssysteem.
Nu ga ik ook even neerschrijven ("dit is niet de eerste keer dat ik dit lees" om jou woorden maar even te gebruiken) Dat ik merk dat ik een beetje moeite heb met de manier waarop jij soms kan reageren. Ik ken je niet ("Jij kent mij ook niet ik ben er pas en je hebt mij nog nooit gezien, dus wat zou mij anders maken als anderen"wederom jouw eigen woorden in eerder topic) en dat is ook prima. Maar vind het jammer dat je soms door reacties mij het gevoel kan geven dat je als beginner op het forum je strepen moet verdienen. Ik ervaar dit niet als prettig omdat ik juist zelf meer de instelling heb van Don't make assumptions en iedereen is okee of ze nu wel of niet veel van NH weten, veel ervaring hebben of nog bezig zijn met een mooie reis. Maar misschien intreperteer ik het verkeerd.
Marleen
Bladwijzers