Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
![]()
Stop thinking, start feeling
ik heb Heidi (heidirickdennis) een pb'tje gestuurd of ik met haar mee kan rijden maar nog geen antwoord ontvangen.
Is er verder nog iemand die vanaf omgeving Ronde Venen wegrijd? Anders kan ik naar bijv. station breukelen of Woerden komen met de bus.
Wanneer dat niet gaat lukken kan ik m'n vriend nog lief aankijken. Het is tenslotte m'n verjaardag de 14deMaar hij is niet zo van de paarden en vooral niet van eeuwigdurend gepraat over paarden(ikkuh wel
).
Maarja, de activiteit is misschien wel geschikt voor hem om hem te laten zien wat ik nou eigenlijk aan het doen ben met Easy behalve een beetje met m'n stok in de rondte zwaaien en hem tussen m'n spaken steken. Ik wacht heidi nog ff af.
De activiteit is absoluut ook geschikt voor je vriend![]()
ahaaaaaaa.. oeeeh wat spannend
misschien vraag ik hem dan nog wel mee te gaan.
Gezien het feit dat mijn man maandag geopereerd wordt en vier dagen in het ziekenhuis moet blijven moet ik helaas verstek laten gaan...
Skabeltje, ik was bezig met beantwoorden zojuist dus die ontvang je zo (ben in meerdere vensters aan het reageren)
alles goed heidi!
Ga ik vincent ompraten. Word een eind reiden met die ouwe camper. die gaat maar 90
Mera en Leonie, misschien handig als jullie saampjes gaan? Jullie hebben beiden het antwoord via pb ook gekregen van me en cc naar beiden gezonden dus ik hoop dat jullie samen wat kunnen regelen. Baal verschikkelijk want ik had er erge zin inmaar ik kan dus niet weg want dan is er niemand bij de kids...
Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
![]()
Vervelend voor je hoor!Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Ik ga evt. nog met zayna en misschien krijg ik zelfs mn vriend mee. En ik ga nog even over de pb overleggen dan.
Leuk als jij ook komt... En Heid wat zal ik jou missen... Mijn heerlijke comfortzoneOorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
![]()
![]()
@marleen, kunnen we toch nog eens meeten![]()
Ja en voelt goed!Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Ik wil ook heel graag komen, ben aan het proberen mijn avond te ruilen, gaat er iemand rijden die mij mee zou kunnen nemen, of gaat er niemand uit deze buurt? (Boskoop, Z-H)
Always put the relationship first!
Ik kan je wel afhalen van de trein eventueel. Er gaat een directe trein naar Enschede vanaf utrecht.
Dat hou ik in ieder geval in gedachten, dank je!, vind 's avond terugreizen met het OV alleen enigzins eng, dus ik weet nog niet of ik dat aandurf![]()
Always put the relationship first!
Bladwijzers