Ik begrijp dat de `speciale activiteit` geheim blijft?
Ik begrijp dat de `speciale activiteit` geheim blijft?
Started!
Wie wil weten wat de speciale activiteit is, mag mij een PB sturen. Het blijft namelijk geheim voor degenen die naar kamp komen :P
Hihi zo'n vermoeden had ik al![]()
haha, ik weet het al. Maar ja, ik ben dan ook meer het "animatie-team"
Ik ben er natuurlijk ook he!
Ik had het erg gezellig gevonden, maar moet helaas werken en kan niet ruilen. Veel plezier alvast! Ik heb bij de weerman goed weer besteld
Ow als het allemaal een beetje lukt ben ik zeker van de partij. Ga even PB en voor de speciale activiteit ben niet zo goed met verassingen![]()
Stop thinking, start feeling
Ik woon tussen arnhem en nijmegen en zou graag wel willen komen, alleen het vervoer is beetje lastig. Voor de heen weg zou ik nog wel ergens naar station kunnen reizen bijv ede/wageningen , nijmegen, arnhem en als er iemand mij daar kan oppikken en meerijden. Alleen terug rijdt er geen busdienst meer na half elf naar mijn huis. Is er iemand die mij wil oppikken ergens en die mij thuis zou willen brengen, tegen vergoeding van benzine natuurlijk.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Heb hier echt zoŽn camping beeld bij
Hihi dat klinkt veelbelovend, Sandra als animatieteamWe gaan toch niet elke ochtend aerobic-en he
?
Leuk als je ook komt Marleen!!![]()
Haha ik wilde net zeggen, je moet ons dan wel elke avond bij het kampvuur een leuke show geven he Sandra, als animatieteam![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ik kom ook! Gezellig!Mensen die in de buurt van Ermelo wonen, ik heb nog plek in de auto!
Today is a perfect day to start living your dreams!
Tuurlijk, poppenkast en zandbak zijn al ingepakt.![]()
Dan kom ik zekerOorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
ik moet werken anders had ik het super leuk gevonden om ook te komen ik moet tot half 4 werken.
maar iedereen die gaat veel plezier,
ik had de zandbak en de poppenkast wel willen zien![]()
Dan kom je toch na je werk, Dana?
Het feessie duurt wel tot zonsondergang hoor![]()
Bladwijzers