Helaas mensen Eveline heeft al gekozen: tijdens óns kamp
Annemieke: laatste dag is niet zo handig, op een donderdag. Dan moeten we nog terug rijden met de trailer.
Helaas mensen Eveline heeft al gekozen: tijdens óns kamp
Annemieke: laatste dag is niet zo handig, op een donderdag. Dan moeten we nog terug rijden met de trailer.
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Sorry, Roos, het is een activiteit die ik in het normale progamma van het speelkamp al had gepland en die toevallig ook heel erg leuk is voor 'bezoekers'.Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Helaas is dit praktisch gezien niet te combineren met Annakamp (ofja, kan wel, maar weet niet of dat in het progamma past en het kost aardig wat extra).
Het lijkt me erg leuk om jullie te leren kennen. Dus als ik op tijd weg kan op mn werk dan ben ik er graag bij!(gaat vast lukken, want het is altijd super rustig bij ons in de zomer
) Ben heeel benieuwd naar de activiteit
Als 'NH-nieuwkomer' lijkt me dat erg interessantOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Mij lijkt het ook wel leuk, al is het om mensen van hier in reallife te ontmoeten. Als iemand met auto gaat vanuit richting arnhem/nijmegen dan hoor ik het graag dan wil ik wel meerijden (eventueel tegen vergoeding)
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Is de plek met ov te bereiken of gaat er toevallig iemand langs station Breukelen, Utrecht(maakt niet uit welk station) of eventueel Hoofddorp?
Lijkt me ook erg leuk om langs te gaan!
Ik wil ook wel, maar zou wel wat afspraken moeten verzetten.
Net als Lieke zou ik graag weten waarvoor ik op pad ga.![]()
Started!
Gaan er uiteindelijk nog mensen?
Het lijkt mij nog steeds leuk![]()
Ik heb ook nog steeds geen echte vakantieplannen, dus het lijkt me wel gezellig om jullie eens in levende lijve te ontmoeten!
Waarschijnlijk kan ik een auto lenen en ik woon in Ede, dus mensen die in de buurt wonen kunnen met mij meerijden.
Maar, het is natuurlijk allereerst even belangrijk om te weten of het uberhaupt nog doorgaat!? hihi! Anders sta ik daar ineens op de stoep terwijl niemand er op zit te wachten! haha!
ik wil nog steeds graag naar de meeting!
volgens mij gaat het gewoon door hoor!in ieder geval... heb niemand er negatief over gehoord..
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Het is voor mij helaas een beetje te verDe rest: veel plezier toegewenst!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Jaaa, het gaat absoluut door hoor!
Vanaf 17u met speciale activiteit, rond half 8 BBQ
Deelname activiteit + BBQ €15,-
Om 16u hebben we eerst nog een NH-demootje door de kamp-gangers, voor mensen die nieuw zijn met NH.
Klinkt allemaal hartstikke leuk, wel spannend om een demo te gaan doen![]()
Leuk.
Hanneke; zou ik mee kunnen rijden? Ik woon wel in Nijmegen, maar in Ede ben ik met een half uurtje met de trein.
Bladwijzers