@Lia: jij mag van mij ook blijven slapen hoor, als je een slaapzak meeneemt![]()
@Lia: jij mag van mij ook blijven slapen hoor, als je een slaapzak meeneemt![]()
Jaaaa ik vind het echt tof als je komt Lia![]()
En ik ook( Spuit elf
)
Stop thinking, start feeling
Vriend is overgehaald!
We komen woensdag dus ook met z'n tweetjes. We kunnen iemand meenemen vanaf omgeving Ronde Venen dus roep maar als je mee wilt rijden!
Oeh, ik bén donderdag vrij, dus dan zou ik donderdagochtend terug kunnen gaan.
Nu word het steeds realiseerbaarder
Ik ga morgen op mijn werk proberen iemand te vinden die mijn avond overneemt, zou het wel heel gezellig vinden![]()
Always put the relationship first!
Stop thinking, start feeling
Ik zou ook heel graag mee willen, als het mag van jullie.
Maar ik zit met vervoer, iemand die langs Oss komt of daar in de buurt?![]()
Het is voor 90% rond, dus jullie mogen er voorzichtig vanuit gaan dat ik er ben![]()
Hoi dames, wat superleuk dit! Ik moet natuurlijk werken, maar zou wel later kunnen komen. Dan doe ik denk ik niet mee met de activiteit (hoeven jullie geen rekening met mij te houden) maar vind t wel gezellig om ff te komen kletsen enzo. Dan zou ik rond 21.00u in Enschede kunnen zijn. Is dat wat, of is dat te laat en heeft 't geen zin meer? Ik hoor het wel!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Jaaaaaaa Il, kom ook!![]()
Ik sla een keertje over, heb even geen puf.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
De activiteit kan nog de hele avond doorgaan, dus kom gerust later Il!
Ik weet zeker dat jij dit ook fantastisch vindt
En de BBQ smeult nog lang na hoor(al weet ik niet of BBQ en activiteit een goede combi is :P )
Graag even een lijstje hier wie er zeker komt, dan kan ik genoeg BBQ spul bestellen.
Priscilla
Leonie + Aanhang
Marleenz
Lia?
Mera + Zayna?
hmmm ik vrees dat ik niet kan komen, moet woensdag tot 6 uur werken en donderdag weer om 7 uur beginnen!![]()
A lot of people talk to horses, not many listen
Leuk! Dan kom ik later!
(Fijn idee ook voor maandag, weet ik vast hoe ik moet rijden)
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Het is helemaal gelukt, woensdag om 12u klaar, donderdag pas om 16u beginnen
Treinkaartjes zijn wel ter waarde van €45 voor heen en weer
Je moet er toch wat voor over hebben
edit; ik zat te denken 12u45 de trein te nemen, dan ben ik 15u30 in Enschede, is dat te vroeg?
Bladwijzers