Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 96

Topic: Forum-meeting + activiteit (pb voor info!) woensdag 14 juli Enschede

Re:Forum-meeting + activiteit tijdens 'lekker spelen' kamp, woensdag 14 juli?

Helaas mensen Eveline heeft al gekozen: tijdens óns kamp

Annemieke: laatste dag is niet zo handig, op een donderdag. Dan moeten we nog terug rijden met de trailer.
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Paar dagen later wellicht ook een optie? Dan kunnen Anna en ik er ook bij zijn.

Liefs
    Roos
    Sorry, Roos, het is een activiteit die ik in het normale progamma van het speelkamp al had gepland en die toevallig ook heel erg leuk is voor 'bezoekers'.
    Helaas is dit praktisch gezien niet te combineren met Annakamp (ofja, kan wel, maar weet niet of dat in het progamma past en het kost aardig wat extra).
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Het lijkt me erg leuk om jullie te leren kennen. Dus als ik op tijd weg kan op mn werk dan ben ik er graag bij! (gaat vast lukken, want het is altijd super rustig bij ons in de zomer ) Ben heeel benieuwd naar de activiteit

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Mijn eerste idee is dat we dit ná het normale dagprogramma van het kamp doen, dus vanaf een uur of 5.
    Als deelnemers van het kamp andere ideeën hebben, bijvoorbeeld een gezamelijke NH-demo willen doen voor NH-nieuwkomers, dan is er vanalles mogelijk. Zoals gezegd: deelnemers hebben het eerste recht van spreken, aangezien zij deze week komen om te leren.
    Als 'NH-nieuwkomer' lijkt me dat erg interessant

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

Mij lijkt het ook wel leuk, al is het om mensen van hier in reallife te ontmoeten. Als iemand met auto gaat vanuit richting arnhem/nijmegen dan hoor ik het graag dan wil ik wel meerijden (eventueel tegen vergoeding)
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

Is de plek met ov te bereiken of gaat er toevallig iemand langs station Breukelen, Utrecht(maakt niet uit welk station) of eventueel Hoofddorp?

Lijkt me ook erg leuk om langs te gaan!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
    Is de plek met ov te bereiken of gaat er toevallig iemand langs station Breukelen, Utrecht(maakt niet uit welk station) of eventueel Hoofddorp?

Lijkt me ook erg leuk om langs te gaan!
    Als ik ga kun je met mij meerijden . Ik kom uit Maarssen dus dan is Breukelen o.i.d. makkelijk te doen. Ben benieuwd wat de deelnemers aan die week van de forummeeting vinden?

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Ik wil ook wel, maar zou wel wat afspraken moeten verzetten.
    Net als Lieke zou ik graag weten waarvoor ik op pad ga.
    Started!

Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Gaan er uiteindelijk nog mensen?
    Het lijkt mij nog steeds leuk

Ik heb ook nog steeds geen echte vakantieplannen, dus het lijkt me wel gezellig om jullie eens in levende lijve te ontmoeten!
    Waarschijnlijk kan ik een auto lenen en ik woon in Ede, dus mensen die in de buurt wonen kunnen met mij meerijden.
    Maar, het is natuurlijk allereerst even belangrijk om te weten of het uberhaupt nog doorgaat!? hihi! Anders sta ik daar ineens op de stoep terwijl niemand er op zit te wachten! haha!

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

ik wil nog steeds graag naar de meeting!

volgens mij gaat het gewoon door hoor! in ieder geval... heb niemand er negatief over gehoord..
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Het is voor mij helaas een beetje te ver De rest: veel plezier toegewenst!
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Jaaa, het gaat absoluut door hoor!

Vanaf 17u met speciale activiteit, rond half 8 BBQ

Deelname activiteit + BBQ €15,-

Om 16u hebben we eerst nog een NH-demootje door de kamp-gangers, voor mensen die nieuw zijn met NH.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Klinkt allemaal hartstikke leuk, wel spannend om een demo te gaan doen

Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Leuk .
    Hanneke; zou ik mee kunnen rijden? Ik woon wel in Nijmegen, maar in Ede ben ik met een half uurtje met de trein .

Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten