Hehe, eindelijk af, na talloze dreamweaver/frontpage frustraties
check:
http://137.224.239.40/support/
comments please(niet op de kleurtjes, hihi, is niet helemaal mijn keus
)
Hehe, eindelijk af, na talloze dreamweaver/frontpage frustraties
check:
http://137.224.239.40/support/
comments please(niet op de kleurtjes, hihi, is niet helemaal mijn keus
)
gave site!! heel duidelijk!
leuk met die foto's!
Hee, wat leuk! Ik sta er ook op.
Superleuke site natuurlijk, vooral het idee van de lessen dan. Ik zie mezelf er nog wel eens gebruik van maken.
Wie zijn eigenlijk de instructeurs die dit doen?
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Zoooooooow Eveline, nu heb je *helemaal* een bad attitude, een beetje lessen gaan organiseren, foei! Hihihihihiihi.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar wie de lessen geven....
Nou ik vindt het super hoor, en ik wil ook gebruik maken van de mogelijkheden.
www.crystal-carving.com
Ze komt vrijdag bij mij. Even met bepaalde probleempjes helpen, ben ik erg blij mee want dan kom je tenminste weer vooruit.
Ziet er goed uit, leuk met die foto's ik zal ook
nog even kijken of ik een bruikbare voor je hebt.
Wil er graag gebruik van maken, stuur je een pb-tje
De namen van de 'lesgevers' staan nog niet op de site. Het zijn op dit moment 3 forumleden die lessen geven, weet niet of zij het goed vinden als ik hun namen hier zomaar neer zet, dus dat mogen ze zelf doen
Leuk dat er zoveel interesse is!
Spijtig dat er geen lessen voor België zijn, hint hint hint![]()
Hihihi Eveline is nu definitief OUT of Parelli-NL en Parelli-world for that matter...
Very very bad attitude, foei meisje!
May the horse be with you!
ik ga les geven in de regio Leiden! en eventueel noord holland, maar daar hebben we er een hoop zitten. maar even kijken hoeveel animo er is!
groetjes eline
Ach, dr zijn wel meer Parelli-ers die daarnaast ook gewoon NH les geven hoor.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
En die doen ook
En de mensen die tot nu toe les gehad hebben, zijn zeer te spreken over mijn attitudehihihihi
ik ga les geven in de regio utrecht, maar ik heb erg veel vrij deze maand, dus wat verder weg is zeker te doen! belgie misschien![]()
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
ik ga lesgeven en geef les in noord holland dus als er nog mensen zijn die een les willen???
Ook mensen die geen eigen paard hebben maar toch NH willen leren kunnen bij mij terecht maar natuurlijk ook mensen met een eigenpaard..... Ik ben voor alles in als het maar NH is!!!!!!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Mooi site hoor en ik vind de kleuren ook mooi![]()
En het is duidelijk.
Ik mis alleen wel iets... provincie Friesland?
Of is dat geen Nederland meer![]()
![]()
Bladwijzers