Hoi allemaal,
Na een tijdje in de meeleesmodus gestaan te hebben wegens drukte heb ik eindelijk meer tijd om hier ook actief te worden.
Ik ben sinds februari de trotse eigenaresse van mijn blonde droomprins, Solero
Nu ben ik al een tijd met nh bezig alleen is de verzorgmerrie (sol z'n mama) waarmee ik het vroeger deed helaas verkocht.
Inmiddels heb ik haar 3 jarige zoon gekocht, nouja tegenwoordig gaat ie door voor ruin
Maargoed nu komt de vraag.. Ik heb sinds kort het NH, voornamelijke parelli, weer opgepakt en ben me er weer volledig in aan het verdiepen.
Ik ben begonnen met wat spelletjes wat hij opzich best goed oppakt, maar er zijn dingen bij waarbij hij me met grote ogen
aan staat te kijken waarvan ik weet dat ik fout zitHet leek me verstandig om daarvoor eens een NH lesje te nemen en misschien in de loop van de tijd meer om elkaar wat beter te leren begrijpen. Ik wil dit jaar gewoon lekker een band opbouwen en de basis leggen en lekker met hem buiten wandelen en vooral veel leuke dingen doen samen. Inrijden komt ergens volgend jaar wel als hij ruim 4 is.. we hebben de tijd.
Nu ben ik dus benieuwd of jullie iemand in de buurt van Arnhem weten die een keer een NH les wil komen geven, of misschien dat ้้n van jullie vlakbij woont en het leuk vind om ons op weg te helpen?
Wat foto's is natuurlijk altijd wel leuk voor de beeldvorming
alvast bedankt!!
Groetjes Carmen
Bladwijzers