Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Barefoot Peony ervaring ?

Barefoot Peony ervaring ?

Is er iemand die ervaring heeft met de Barefoot Peony ?
    Wat zijn hier de voor en nadelen van ?

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re:Barefoot Peony ervaring ?

Wat bedoel je met Barefoot Peony? Ik ben barefoot dealer, maar bij mij gaat niet zo één twee drie een lichtje branden?

*edit* ben er al achter.. is nieuw bitloos hoofdstelletje...
    Ik heb er geen ervaring mee, maar het is een merotisch systeem, dus kingekruiste riemen... Mijn vorige paardje hield daar niet van...

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Wat bedoel je met Barefoot Peony? Ik ben barefoot dealer, maar bij mij gaat niet zo één twee drie een lichtje branden?

*edit* ben er al achter.. is nieuw bitloos hoofdstelletje...
    Ik heb er geen ervaring mee, maar het is een merotisch systeem, dus kingekruiste riemen... Mijn vorige paardje hield daar niet van...
    Oké bedankt .

Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Leeftijd
    38

kingekruist vind ik ook niet fijn, ik vind het te onduidelijk, ik ben meer van de sidepull.
    met precies dit hoofdstel heb ik ook geen ervaring, wel met die van Voest.
    A lot of people talk to horses, not many listen

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Zayna
    kingekruist vind ik ook niet fijn, ik vind het te onduidelijk, ik ben meer van de sidepull.
    met precies dit hoofdstel heb ik ook geen ervaring, wel met die van Voest.
    Bedankt. Dan denk ik dat ik toch maar niet voor dit hoofdstel ga, het zou erg vervelend zijn als ik het gekocht had en mijn pony zou het niet fijn vinden.
    Ja de Side Pull vind ik ook erg mooi, alleen heb ik nog niet zo heel veel verstand van alle bitloze optomingen en weet ook niet welke er bevallen en welke niet.

Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Leeftijd
    38

anders kun je even op internet zoeken naar de website van vereniging bitloos rijden, ik geloof dat daar de verschillende werkingen van hoofdstellen worden uitgelegd.
    volgens mij hebben ze daar ook een test-service??

ken je misschien mensen in je omgeving met een bitloos hoofdstel? misschien kan je die van hun een keer uitproberen?
    A lot of people talk to horses, not many listen

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Zayna
    anders kun je even op internet zoeken naar de website van vereniging bitloos rijden, ik geloof dat daar de verschillende werkingen van hoofdstellen worden uitgelegd.
    volgens mij hebben ze daar ook een test-service??

ken je misschien mensen in je omgeving met een bitloos hoofdstel? misschien kan je die van hun een keer uitproberen?
    Ja ik heb dus al wel dingen opgezocht enzo, ik lees mijzelf altijd eerst, en als ik dan nog echt iets wil weten stel ik een vraag. Maar over kruisgelings had ik nog niks gelezen.
    Nee er woont niemand in mijn buurt die dat heeft. Niet dat ik weet tenminste aangezien ik pas geleden ben verhuisd naar België. Wel hebben veel mensen hier paarden, maar voor zo ver ik weet rijdt iedereen met bit. Ik ken wel een natural horsemanship pensionstal dicht bij mij waar ik ook werk waar ze dat gebruiken, dus ik zal daar is informeren. En ik zal is op die site kijken.

In iedergeval harstikke bedankt !

Bladwijzers

Forum Rechten