Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Equisense DVD een goede start voor kinderen

Actief Forumlid Plurkje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008

Equisense DVD een goede start voor kinderen

Ik ben op zoek naar iets om op een aansprekende manier basis NH theorie aan mijn kinderen mee te kunnen geven. Nu gaat het best hard met het verwerven van allerlei talenten, maar engels zit er nog niet bij. Zou de Equisense DVD mogelijk iets voor hen kunnen zijn?

Ik heb hem zelf ook nog niet gezien, dus uit dat oogpunt zou moeders mee mogen genieten
    Van achter kijk je de koe in z'n kont

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Re:Equisense DVD een goede start voor kinderen

Ik heb hem gezien en vond van wel. Het is allemaal erg duidelijk en niet al te moeilijk dus dat moet wel geschikt zijn.

Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Leeftijd
    38

Hoe oud zijn de kids? Ik heb de dvd gekeken en ik vind hem wel geschikt voor kinderen vanaf een jaar of 10
    A lot of people talk to horses, not many listen

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Ik vind hem heel geschikt. Ik denk dat je wel samen met hen moet kijken en wat moet uitleggen.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Geen kinderen... Wel veel gewerkt met kinderen... Denk dat het heel goed zou kunnen (natuurlijk wel een beetje afhankelijk van de leeftijd..) Denk dat ze metname de vragen aan het eind erg leuk vinden.. Wel deel ik de mening dat het goed is mee te kijken en dingen toe te lichtten en terug te koppelen naar de praktijk en "hun" paard.

Stop thinking, start feeling

*nieuw* Pythagoras97's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    52

Ik geef zelf les op de 'normale' manier maar ik geef mijn klantjes altijd veel informatie over omgang en gedrag en verwijs daarbij graag naar natural horsemanship en het bijbehorende grondwerk.
    Klanten die meer interesse hebben in NH beveel ik de dvd van Equisense aan en het valt me op dat juist de kinderen daar hele leuke reacties op geven.
    Ze kunnen eigenlijk direct aan de slag met leuke oefeningetjes en omdat de dvd en het boekje zo duidelijk in normale mensen taal geschreven zijn, is het heel goed leesbaar voor kinderen vanaf een jaar of 10.

Dus ja, ik vind de dvd zeer geschikt voor kinderen maar ik vind ook dat je een kind van 10 niet zomaar aan moet laten modderen dus is het raadzaam om een ouder te laten helpen, zowel met de dvd en het boekje als met het in de praktijk brengen van de info.

Bladwijzers

Forum Rechten