Tijdsindeling voor volgende week:
10-12u Miranda (geen forumlid)
13-15u Joram + Hanneke
15.30-17.30u Jasmijn (mag evt ook 1u, aangezien ik vlakbij zit en nog iemand bij jou in de buurt een lesje wil)
20-21u Mera?
Tijdsindeling voor volgende week:
13-15u Joram + Hanneke
15.30-17.30u Jasmijn (mag evt ook 1u, aangezien ik vlakbij zit en nog iemand bij jou in de buurt een lesje wil)
20-21u Mera?
Dat is prima, want zo lang zijn Loda en ik nog niet echt iets aan het doen dus misschien is dat ook fijner voor haar.
Kan ik dan het laatste uur dus van 16.30 tot 17.30 bij toeval?
Ik ben de hele dag 'vrij' dus het maakt mij verder niet zoveel uit hoor, als het maar in de middag of avond is.
Heb er zin in.
note to self: change the mind, the body will follow.
Gezien de route, kan het alleen het eerste uur (van 15.30 tot 16.30 dus) anders rij ik erg heen en weer. Ik kom vanaf Amstelveen en moet daarna verder richting Utrecht.Oorspronkelijk Geplaatst door jasminum
Dat is ook goed hoor Eveline. Dan is het 15.30
note to self: change the mind, the body will follow.
Callippo,
Bedoel je niet Joram + Astrid ?
(Gaat zeker erg leuk worden, van week heeft Astrid dag les gehad van Michael Grohmann waar bij ze super veel vooruitgang heeft geboekt).
Op vorige pagina:Oorspronkelijk Geplaatst door joram
Ik was er dus vanuit gegaan dat je met Hanneke zou lessen. Sorry, verkeerde aanname.Oorspronkelijk Geplaatst door joram
Geef niks
Heb je mij nu ook voor woensdag ingepland of gaat dat niet door?
Had ik al wel tijd voor gereserveerd, maar nog niet precies ingepland. Bij deze:
13-15u Joram + Hanneke
15.30-16.30u Jasmijn (mag evt ook 1u, aangezien ik vlakbij zit en nog iemand bij jou in de buurt een lesje wil)
17.00-18.00u Leonie
19-20u Mera?
Woensdagavond 19u is goed. Ik pb het adres nog even. (Je kan dus komen kijken zayna)
Ja joepiewaar? spookbos of oude s&l bak?
A lot of people talk to horses, not many listen
Waaaaah!!! m'n eerste echte NH les![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaal excited!!
heb er zin in!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gaaf!! Ik verwacht wel een goed gedetaileerd verslag in je dagboekOorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
![]()
![]()
Stop thinking, start feeling
hoe het er nu voorstaat is er zelfs een publiekpff alsof ik waarschijnlijk nog niet zenuwachtig genoeg zal zijn..
ik ga wel kijken of ik ff cameraatje mee kan nemen![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
![]()
Stop thinking, start feeling
Bladwijzers