Ja dan kan ik wel! Verwacht niet al te veel vooruitgang sinds de vorige keer
Woensdag is wat lastiger want dan werk ik normaal gesproken tot 6 uur, donderdag ben ik vrij![]()
Ja dan kan ik wel! Verwacht niet al te veel vooruitgang sinds de vorige keer
Woensdag is wat lastiger want dan werk ik normaal gesproken tot 6 uur, donderdag ben ik vrij![]()
A lot of people talk to horses, not many listen
Oke, dan dus do de 24e allebei een uur. Ik kan vanaf 13u. Of kunnen we ook samen 2u?
Hee ja dat is ook een leuk idee
Ik weet niet of er iemand is die bij mij in de buurt woont die ook graag een les heeft.
Anders doe ik wel gewoon de 2 uur les, misschien is dat ook wel goed ook
Weet je ook al op welk dagdeel je les wilt geven(eind middag/avond zou heel fijn zijn)? In prinipe kan ik wel de hele dag hoor.
note to self: change the mind, the body will follow.
is er ook al wat bekend over komend weekend?
als niemand hier in de regio kan, dan wil ik ook wel doorschuiven naar een ander weekend hoor?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Komend weekend ben ik alleen 's ochtends in Gouda en daarna ga ik naar huis.Als jullie 's ochtends kunnen (of iemand anders nog), kan het op donderdag.Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
Ik heb nu op de woensdag les tot 18u en daar kan wel een avondles achteraan.
Komend weekend in Vlaardingen gaat helaas niet meer lukken, Dinka.
dat dacht ik al.
maken we gewoon een nieuwe afspraak.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik zou ook graag weer eens les willen, maar ik werk komende 2 weekenden. Zou het daarna kunnen of zal ik maar het kamp van een vlotte start afwachten...dat is tenslotte ook alweer bijna!
Groetjes Sandra en Option
Voorhout
Ik kan wel in de ochtend, maar mera geloof ik pas vanaf 13.00 uur... hmm. even aan haar vragen, maar ze is nu een weekje weg.
Welke regio ben jij dan ??Oorspronkelijk Geplaatst door jasminum
Even ter info Fem kan nog niet ivm veulen maar miss ander keerje
Stop thinking, start feeling
@ Marleenz: ik woon in Utrecht en paard staat in Maartensdijk, Utrecht.
note to self: change the mind, the body will follow.
Zoals ik aangaf kan ik alleen in de middag, 's morgen moet ik werken. Woensdagavond akn ik wel, maar zayna volgens mij niet.
Hoi Eveline,
Weet niet hoe vol woensdag ondertussen zit, maar zou leuk vinden om 3 uur les van te maken in plaats van 2 en met vraag of we mischien op einde van les ook stukje buiten(in park) met paarden aan slag kunnen gaan).
laat weten wat mogelijk is en wat voor tijden.
Ik heb het nu aardig volgepland in de middag...Oorspronkelijk Geplaatst door joram
Als Mera wel woensdagavond kan en Zayna donderdag-ochtend, kunnen we de lessen wel apart doen![]()
Hoe laat woensdagavond??
Ik heb denk toch liever de donderdag want na mijn werk heb ik altijd minder concentratie en energie, vind ik anders een beetje zonde van mijn les.
Bladwijzers