Slechte en hele slechte !Oorspronkelijk Geplaatst door natasje26
Slechte en hele slechte !Oorspronkelijk Geplaatst door natasje26
Ik heb hele goeie ervaringen met paarden tandarts Joop Janssen uit Milsbeek.
Maar dat is denk ik een beetje ver uit de richting van Oldenzaal...
Hij gaat rustig met mijn pony's om, en legt het ook goed uit wat er aan de hand is en wel dan niet gedaan moet of kan worden...
Werkt ook met sedatie als dat voor de behandeling nodig is...
ik ga zometeen even naar de DA die doet het schijnbaar ook(of werkt samen ofz)
vind heel spannend, weet niet haha moeilijk hoor..
moet wel voor de zomer vakantie gebeuren beter optijd erbij dan in toekomst last
Hoi,
Ik ben zelf er tevreden over sanne landman. (www.equineholland.com) Zij is gecertificeerd paardenandarts, mag met verdoving werken en werkt met electische vijlen. Ze vertelde dat je eigenlijk met gewone handvijlen niet bij de achterste kiezen kunt komen en dat veel dierenartsen alleen maar de basis hebben gehad van tandenvijlen.
Ik zou dus zeker voor een officele paardentandarts kiezen. Het kost je wel wat centen meer maar dan weet je ook echt zeker dat het goed gebeurt is.
Ben wel benieuwd door wie je het nu liet doen, op wat voor manier deze tandarts werkte en of het beviel? Ik las ergens dat je morgen op vakantie gaat, het zou dus inmiddels gebeurd moeten zijn?Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
Het is heel erg het is niet gebeurd maar vriendin van me gaat haar tandarts even vragen of die tijd heeft die komt dan op de camping en anders na de vakantie
Bladwijzers