Haha het kan wel ontwikkeld zijn als graaskorf, maar dat wil nog niet zeggen dat dat een verantwoord ontwerp is. Ze vinden wel meer uit. Denk dat als ze dit ding 9 uur op heeft ze daarna als een dolle de schade in gaat halen. En dan ga je van niks naar álles.Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
De greenguard had je al geprobeerd?

Antwoord met Citaat
. Dat wilde ik nog even zeggen
solly)
Je weet zelf hoe is het is niet altijd leuke keuze,s te maken voor je paard.
Maar als ik niets doe aan de beperking van inname, maar slechts medicatie verstrek, dan doe ik niet mijn best om haar gezond te houden. En dat voelt nog veel erger.
geeft een duidelijk beeld!), dan is als Hannibal in de groep staan een veel vriendelijker alternatief. Absoluut. Keuzes maken die gevolgen hebben voor hun gezondheid is een behoorlijke verantwoordelijkheid hè, poeh. Maar toch voelt het wel fijn om er zo voor te zorgen, en dat je dan ziet dat ze idd gezond zijn/worden én blijven. Beetje schipperen is dat soms, maar we komen er zo allemaal een heeeeel best eind in de goeie richting denk ik! 

. Ik denk dus dat paarden zuring eten zoals ze bijvoorbeeld weegbree eten bij een wondje en paardenbloemen als ze vocht vasthouden. Een soort zelfmedicatie dus.

Bladwijzers