Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: schriktraining

schriktraining

Altijd al gedroomd van een "bomproef" paard?
    Wil jij de grenzen verkennen van je paard en jezelf? Tijdens deze training wordt aandacht gegeven aan de manier van leren van je paard, grenzen kennen én verleggen, invloed die je hebt als ruiter, het karakter en "lezen" van je paard en omgaan met moeilijke situaties.

De dag duurt van 10.00 uur tot ong 17.00 uur incl. lunch.

Deze wordt gehouden in Brummen.
    Er is genoeg ruimte om te parkeren van de auto en trailer. Mogelijkheid tot stallen van je paard (enkele stallen beschikbaar)of een zelf gemaakte prikweide op het gras of zand paddock.

De planning is om dit te houden op een zaterdag in July. Voor mensen die graag mee willen doen geef aan welke datum je voorkeur heeft op deze dag gaan we het dan plannen.

Kosten voor deze dag incl lunch is 65,00 euro per persoon.

Persoonlijke begeleiding.
    In alle rust wordt gewerkt aan mens en paard. Er zullen o.a Parelli technieken gebruikt worden.
    En het voornaamste het moet een gezellige dag worden waarbij er ook nog eens geleerd gaat worden.
    inschrijven via info@bitloosrijden.nl

Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Re:schriktraining

Wanneer is het ?? Ik kom zelf uit Eerbeek... Hoe toevallig is dat...Wat maakt dat het mij suoer lijkt. Alleen moet mijn lieve Femmie 12 juni eerst bevallen van een prachtig veulentje...
    Kan iok eventueel ook komen kijken als het net in de periode valt dat ze of hoogzwanger is of pas bevallen

Hope So!!

Liefs

Marleen

Stop thinking, start feeling

Re:schriktraining

Ik of wij willen het organiseren op het moment dat er een aantal mensen tegelijk kunnen, en met mooi weer natuurlijk
    Het zal zeker niet eerder worden als july mag ook in augsutus zijn, geen probleem.

Verdeeld over het land geef ik vaker van dit soort dagjes, juist om er voor te zorgen dat mensen niet zo veel hoeven te reizen.
    Dit is een hele mooie locatie, omdat je zelf een prikweitje mag maken en zo. da's wel zo fijn tijdens de lunch en het net van de trailer afkomen in een nieuwe omgeving. Kunnen de paarden rustig bij komen. Terwijl de baasjes aan de koffie of thee zitten

Mocht je bij jullie op stal of omgeving dus meerdere geintereseerde hebben bedenk een data en kom naar Brummen...

Bladwijzers

Forum Rechten