Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: Ons L2Freestyle auditiefilmpje

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Ons L2Freestyle auditiefilmpje

Vanochtend hebben we ons L2Freestyle filmpje opgenomen. Vanochtend hadden Chief en ik eerst 'ruzie'. Ik was onbewust toch wat gespannen, dat sloeg over op Chief die RB-E werd. Ik vond dat hij best langs die enge boomstam kon waar we de hele week al normaal langs konden, hij vond van niet.Iik pushte en hij stijgerde Dat schudde me ff wakker, waar was de 'relationship first' gebleven?! Snel afgestapt, in 't gras gaan zitten en mezelf gedwongen Chiefje lekker te laten grazen en relaxed te worden. Daarna ging het weer beter. Toch maar de auditie gefilmd. Hoewel het een stuk relaxter ging dan vanochtend, zie ik zelf een hoop dingen die veel gespannener gaan dan anders. Steeds willen versnellen in stap, en de jeep ineens heel eng vinden, terwijl dat zijn favo speeltje is! Logsich ook, als ik op dat moment geen goede leider kan zijn omdat ik gespannen ben. Veel geleerd dus van dit filmpje Ben wel trots op de mount/dismount, hij staat zo fijn stil! Dat deed ie in 't begin echt niet. En het water vind ik ook mooi, gaat toch vrij relaxed. Denk dat ik 'm maar gewoon instuur. Maarja, net zoals ik al eerder zei, dit is geen weergave van hoe het normaalgesproken gaat, maar misschien wel goed genoeg voor L2. We zullen zien Chiefje bedankt voor 't wakker schudden en weer een leerervaring rijker!

When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Re:Ons L2Freestyle auditiefilmpje

Wow Il wat een geweldig filmpje!! Het is net een soort sprookje zo in het bos, met die zonnestralen tussen de bladeren door. Prachtig!

Ik moest in het begin erg lachen om Pepper die steeds zo enthousiast meedoet En dan komt er ineens te staan 'friendly with hyper active dog' Ze zijn wel echt een mooi stel samen

Ik vond het allereerste stuk met dat op- en afstijgen prachtig. Dat ging zo mooi rustig. Echt heel mooi Ook van het stukje met de paraplu en daarna het water in was ik erg van onder de indruk. Hij liep zo confident het water in!

Bij de jeep inderdaad wat spanning. Maar ik denk niet dat dat erg is toch? Het gaat er toch om dat je het op een goede manier oplost? (Ik heb er natuurlijk geen idee van hoe ze die audities beoordelen..) Eerlijk gezegd denk ik dat het juist mooi is dat je nu kan zien hoe geduldig je hiermee omgaat. Dat laat zien dat je in andere spannende situaties ook op een goede manier met je paard om zal gaan. En daar gaat het uiteindelijk om toch?

Het einde vond ik ook echt helemaal bij jullie passen! Heel tof!

Ik heb hierop gereageerd in je dagboek.

Fantastico, heerlijk om naar te kijken. Heerlijk zo in het bos.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Ik vind het een prima filmpje hoor Ilian. Allen kan beter en daarom is het ook level 2, inmiddels pas het eerste stuk in parelli freestyle en daarvoor ben je ruimschoots geslaagd!
    Ik kan zien dat je gespannen bent en dat het anders is dan anders maar verder gaat het op een beetje RB gedrag van jullie beide na gewoon prima.

Let vooral op je focus...die wappert alle kanten op en dat zorgt voor een onrustig beeld denk ik. Verder had je bij de jeep wat meer leiderschap kunnen hebben in de retreat, heel herkenbaar ook voor mij!

Lekker door oefenen, opsturen en weten waar je aan kunt werken. Dat is het doel van een auditie
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Wat een origineel filmpje weer! Prachtige dingen zitten erin, maar ik zie inderdaad ook veel spanning bij Chiefje, en ook wel bij jou. Volgens mij zul je hier echt wel mee slagen, dus als jij er tevreden mee bent, lekker insturen. Ik moest ook erg lachen om friendly with hyper active dog. Alleen had ik zelf Pepper thuis gelaten tijdens het filmen van een auditie. Chief wordt er niet rustiger van...

O, als je het instuurt, moet je 'patient' nog even veranderen in 'patience'...
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2009

Ik geniet elke keer weer van jullie filmpjes en ... wie is er niet gespannen met het filmen voor de audities?

Jullie gaan super!!

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Wen, dankjewel voor je leuke reactie! Ken je 't stukje bos nog?

Anna, dankjewel! Jouw reactie heeft me heel erg gerust gesteld, ik heb besloten het filmpje gewoon in te sturen. Die focus inderdaad, pffff.. Best drama nu ik het terug kijk. Ik wist niet goed hoe ik moest reageren met de jeep, 'normaal' vindt hij de jeep geweldig en loopt hij er nooit voor weg, dat vond ik moeilijk. Ik heb 'm achteruit laten lopen als hij dat wilde, maar wel weer voorwaarts gevraagd daarna. Had ik 'm eerder zelf weer achteruit moeten vragen? Fijn hoor zulke tips!

Liesbet oooh je hebt helemaal gelijk, wat stom! Patient... haha! Ach, spanning zullen we maar zeggen he...
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Dat zal het zijn...
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
    Denk dat ik 'm maar gewoon instuur. Maarja, net zoals ik al eerder zei, dit is geen weergave van hoe het normaalgesproken gaat, maar misschien wel goed genoeg voor L2. We zullen zien
    Heb het fillumpje nog niet gezien, maar wel je mening over hoe het ging, lijkt het je niet leuker om een filmpje in te zenden waar je zelf van vindt: zó ging het fijn? Dan kan je immers meer met de kritieken die je krijgt. Nu zeg je waarschijnlijk: ja, dat wist ik, dat wist ik . En het kost toch best weer geld? Of denk je juist hier meer van te leren?

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik ben het heel erg met Trea eens, maar snap dondersgoed dat je het tóch instuurt! Feedback is altijd fijn... (al kost het geld )

Ik vind het overigens beter dan mijn L2 filmpje met hem, en dat is ook gewoon gehaald

Dat ziet er goed uit! Hier ga je zeker voor slagen hoor wees maar niet bang .
    Wat een prachtige omgeving trouwens! En dat einde is erg leuk dat jullie weg galopperen.

Bladwijzers

Forum Rechten