Vanochtend hebben we ons L2Freestyle filmpje opgenomen. Vanochtend hadden Chief en ik eerst 'ruzie'. Ik was onbewust toch wat gespannen, dat sloeg over op Chief die RB-E werd. Ik vond dat hij best langs die enge boomstam kon waar we de hele week al normaal langs konden, hij vond van niet.Iik pushte en hij stijgerdeDat schudde me ff wakker, waar was de 'relationship first' gebleven?! Snel afgestapt, in 't gras gaan zitten en mezelf gedwongen Chiefje lekker te laten grazen en relaxed te worden. Daarna ging het weer beter. Toch maar de auditie gefilmd. Hoewel het een stuk relaxter ging dan vanochtend, zie ik zelf een hoop dingen die veel gespannener gaan dan anders. Steeds willen versnellen in stap, en de jeep ineens heel eng vinden, terwijl dat zijn favo speeltje is! Logsich ook, als ik op dat moment geen goede leider kan zijn omdat ik gespannen ben. Veel geleerd dus van dit filmpje
Ben wel trots op de mount/dismount, hij staat zo fijn stil! Dat deed ie in 't begin echt niet. En het water vind ik ook mooi, gaat toch vrij relaxed. Denk dat ik 'm maar gewoon instuur. Maarja, net zoals ik al eerder zei, dit is geen weergave van hoe het normaalgesproken gaat, maar misschien wel goed genoeg voor L2. We zullen zien
Chiefje bedankt voor 't wakker schudden en weer een leerervaring rijker!
Bladwijzers