Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: boeken aanraders

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

Re:boeken aanraders

geweldig boek inderdaad
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Een ongewoon gesprek met God.

Dit heeft niks met de kerk of de bijbel te maken maar is voor mij nog steeds het allerbeste boek dat ik ooit gelezen heb.
    Kan je vertellen waar het dan over gaat Roos? De titel houdt mij namelijk tegen om het te lezen, omdat ik niet niet zo 'van God' ben zeg maar..
    Er is een man die erg gefrustreerd is over zijn leven. Op een dag besluit hij een brief te schrijven aan God. Hij klaagt zich een ongeluk.
    Als die klaar is met schrijven wil hij zijn pen neer leggen maar iets of iemand beweegt zijn hand met de pen er in. Het is 'God' die hem laat schrijven: wil je alleen maar klagen of wil je ook nog antwoorden op je vragen. Hij schrijft terug dat hij wel antwoorden wil. En zo ontstaat er een dialoog die hij - schrijver Neale Donald Walsch - in drie boeken - maar afzonderlijk heel goed te lezen - op schrijft.

Heel veel wijsheid maar ook heel veel humor. Gezien de gesprekken die jij en ik al gevoerd hebben Ilian, weet ik 100% zeker dat je dit boek gaat waarderen. Als je het koopt maar niks vind, dan koop ik het voor de nieuwprijs van je over.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Ik heb een link waar je het boek "Een ongewoon gesprek met God" als luisterboek gratis kan downloaden. Wie er interesse heeft, kan mij even een mail sturen.
    Started!

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Zo grappig; ik geloof dat ik de enige persoon in Nederland ben die KEVBDD heeft gelezen en het halverwege heeft weggelegd om nooit meer op te pakken. Ik vond het een rotboek! :P Ook een beetje tegen mijn principes, man gaat vreemd terwijl zijn vrouw langzaam doodgaat en hoeft vervolgens nooit meer te werken

Wat nog een aanrader is qua thrillers: Jan Sehgers: Bruid in de Sneeuw. Dat vond ik een heerlijk boek met een heel fijne hoofdpersoon en een niet te gruwelijk, maar heerlijk spannend mooi opgebouwd plot.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

de boeken van Dan Brown zijn erg mooi.
    zelf lees ik veel literatuur, zoals Arthur Japin 'een schitterend gebrek' geweldig mooi boek.
    En net uit 'het diner' van Herman Koch ook heel mooi en verrassend
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

@Roos, dat klinkt hartstikke alsof ik het wel zou waarderen inderdaad! Gaaf, ga morgen naar de boekhandel!

When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten