Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 21

Topic: boeken aanraders

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

boeken aanraders

Ik heb gisteren voor m'n verjaardag van m'n vriend een boekenbon kado gekregen! Nadat hij een paar keer hier geweest was had hij al gezien dat mijn boekenkast enorm uitpuilt en leek het hem een goed idee om me een boekenbon kado te geven. Maar nu weet ik niet welk boek ik hiervan zou kopen... In de boekenwinkel wordt ik omver gegooid door rekken boeken en soms denk ik bij mezelf: Hellup ik wil ze allemaal! Maar nu wil ik iets waar ik echt plezier van heb!

Zijn er boeken die jullie echt aan te raden vinden om te lezen? Dat mag over paarden gaan, over andere dieren, maar ik hou ook wel van vampierenboeken of gewoon romans (vooral thrillers). De twilight serie heb ik al helemaal (duh!), alsook de serie boeken van Vampire diaries (in het engels) en ook de millennium trilogie heb ik al verslonden en ook de shopaholic serie (+ aparte boeken van de schrijfster van de shopaholic serie - Sophie Kinshella). Ik heb ook het boek van LOTR hier in mijn boekenkast staan alsook The Hobbit.

Van paardenboeken (romans) heb ik al de 2 boeken van Linda Kohanov: Tao van Equus (weg van het paard) en ruiter tussen twee werelden. Deze vond ik echt héél erg leuk om te lezen. Dus dit soort boeken spreekt me ook enorm aan.

Dat om jullie een beetje een idee te geven...

Re:boeken aanraders

Als je van LOTR houdt, wil je de Silmarillion misschien ook wel hebben. Ik vind het zelf een erg mooi boek.

Ik vind alles van Loes den Hollander geweldig, dat zijn thrillers.

Hoi

Paarden liegen nooit heb ik laatst gelezen, kreeg ik te leen van een vriendin. Ik vond het een goed boek in 1 adem uitgelezen

His Dark Materials van Phillip Pullman (het gouden kompas in het nederlands). Het is een triologie met als thema ethiek en religie die door verschillende universums reist. Het eerste boek Northern Lights, ookwel het gouden kompas is een paar jaar terug verfilmd. Het zijn boeken die ik nog steeds met veel plezier lees.
    EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
    Balance Coach, lessen, workshops, lezingen

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door natasje26
    Hoi

Paarden liegen nooit heb ik laatst gelezen, kreeg ik te leen van een vriendin. Ik vond het een goed boek in 1 adem uitgelezen
    Dat leek me inderdaad ook een héél goed boek!
    Heeft er iemand ook de paardenjongen gelezen? Hoe vonden jullie die?

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

De paardenjongen heb ik gelezen. Ik vind het zo ontzettend mooi. Gewoon niet uit te leggen zo prachtig vind ik het.

Het laatste stuk heb ik midden in de nacht gelezen met tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Actief Forumlid Dominique's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2008
    Leeftijd
    42

De paardenjongen heb ik ook gelezen en idd wat een geweldig mooi boek vond ik dat

Daarvoor had ik Haar naam was Sarah van Tatiana de Rosnay gelezen, het was niet echt mijn genre (hou voornamelijk ook van thrillers, Sophie Kinsella en waar gebeurde verhalen) en heb er lang over getwijfeld of ik m zou kopen, maar kon het boek maar niet vergeten. Heb m in 4 dagen uitgelezen, kon gewoon niet meer stoppen. Echt zo'n mooi verhaal! Geen spijt van gehad! Het verhaal is trouwens wel waargebeurd, maar de personen zijn fictief.

Lekkere spannende doorlees thrillers vind ik de boeken van Saskia Noort.

Ook heb ik de thrillers van Karin Fossum gelezen, deze zijn ook super spannend!
    Zou ik wel in de juiste volgorde lezen, zijn steeds dezelfde personen die elk boek terug komen. Niet opeenvolgende verhalen, maar leest wel leuker.

En natuurlijk: er komt een vrouw bij de dokter is echt een must have read boek! Als je begint kan je niet meer stoppen! Wat een mooi en aangrijpend verhaal

Heb nog veel meer boeken gelezen, maar deze kan ik je alle echt aanraden!

Laatmemaar van Susan Richards is echt een aanrader.
    Ik heb hem net uit en het was echt een ontroerend en bijzonder verhaal

Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

oeh ik kan al niemeer kiezen! Die boeken die jij aanraad Dominique, daar heb ik ook al héél véél over gehoord.
    Heb gisteren ook pas de film: komt een vrouw bij de dokter gezien. Inderdaad een héél erg aangrijpend verhaal. Waarschijnlijk is de verfilming lang niet zo goed als het boek! Mijn boekenkast puilt nu al uit, maar ik wil er steeds meer

Aangemeld
    Mar 2008
    Leeftijd
    42

Haha, dat is zo herkenbaar Ik kan ook vaak niet kiezen

Meestal maak ik een lijstje op papier of in mijn hoofd welke ik allemaal wil lezen en dan hangt het van mijn bui al welke ik eerst lees. Soms heb ik zin in iets spannends, soms in iets leuks of luchtigs.
    Als ik het echt niet weet ga ik naar de boekenwinkel, lees ik de achterkanten en wacht tot de volgende dag.. Welke het meest is blijven hangen lees ik als eerste

Ik heb trouwens de film nog niet gezien Dus kan daar niks over zeggen..

Een ongewoon gesprek met God.

Dit heeft niks met de kerk of de bijbel te maken maar is voor mij nog steeds het allerbeste boek dat ik ooit gelezen heb.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    41

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Een ongewoon gesprek met God.

Dit heeft niks met de kerk of de bijbel te maken maar is voor mij nog steeds het allerbeste boek dat ik ooit gelezen heb.
    Kan je vertellen waar het dan over gaat Roos? De titel houdt mij namelijk tegen om het te lezen, omdat ik niet niet zo 'van God' ben zeg maar..
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

www.dealindreams.nl - realise your dreams!

Aangemeld
    Mar 2008
    Leeftijd
    42

Ben ook wel erg benieuwd waar het over gaat

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten