Ik heb gisteren voor m'n verjaardag van m'n vriend een boekenbon kado gekregen! Nadat hij een paar keer hier geweest was had hij al gezien dat mijn boekenkast enorm uitpuilt en leek het hem een goed idee om me een boekenbon kado te geven. Maar nu weet ik niet welk boek ik hiervan zou kopen... In de boekenwinkel wordt ik omver gegooid door rekken boeken en soms denk ik bij mezelf: Hellup ik wil ze allemaal! Maar nu wil ik iets waar ik echt plezier van heb!
Zijn er boeken die jullie echt aan te raden vinden om te lezen? Dat mag over paarden gaan, over andere dieren, maar ik hou ook wel van vampierenboeken of gewoon romans (vooral thrillers). De twilight serie heb ik al helemaal (duh!), alsook de serie boeken van Vampire diaries (in het engels) en ook de millennium trilogie heb ik al verslonden en ook de shopaholic serie (+ aparte boeken van de schrijfster van de shopaholic serie - Sophie Kinshella). Ik heb ook het boek van LOTR hier in mijn boekenkast staan alsook The Hobbit.
Van paardenboeken (romans) heb ik al de 2 boeken van Linda Kohanov: Tao van Equus (weg van het paard) en ruiter tussen twee werelden. Deze vond ik echt héél erg leuk om te lezen. Dus dit soort boeken spreekt me ook enorm aan.
Dat om jullie een beetje een idee te geven...
Bladwijzers