Oke, ik zal eens rondvragen!
Oke, ik zal eens rondvragen!
Lijk mij ook erg leuk, al moet ik als altijd wel kijken of ik vervoer kan regelen
Ok, lijkt me gezellig!Oorspronkelijk Geplaatst door joram
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Zat te denken, bij de buren is wel mogelijkheid om te kamperen voor mensen die van verder komen. Misschien wil Hans wel paarden in de paddocks voor een nachtje of twee, of op het kleine landje.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Hmm... Een goed ideeAls ik Hans vandaag zie zal ik 't ff vragen.
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
het wordt waarschijnlijke Hilversum ?
Dat dat voor mij zeker wel goed te doen zijn.
Ik heb met wat dingen heir in de buurt contact opgenomen, maar nog niet echt wat gehoord :P.
Hoofddorp is voor thors en mij denk ik net wat aan de verre kant.
Is er misschien animo voor een playday met instructie (3,5u voor 30 euro pp, max 6 personen)? Dat zou dan plaatsvinden in Amstelveen.
Hangt af van de instructie en de dag
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Lijkt me erg leuk, maar moet zeggen dat ik ook erg benieuwd ben van wie les krijgen.
Hallo allemaal,
Ik zit nog niet zo lang hier op het forum.. Maar ik zag op de foto's van de Playday in Leusden dat zo iets wel erg leuk isIk woon in Amsterdam, dus als er een playday in NH is dan vind ik het erg leuk om te komen kijken!
Ik weet niet of ik al zou kunnen meedoen...wat moet je daar voor kunnen? (we kunnen nog niet zo veel
)
groetjes,
Wendela
Eerte keer dat ik met Tobbe naar playday ging kende we alleen de friendly gameen was hartstikke leuk. Kan je zeker aan raden en natuurlijk willen je wel helpen met de oefeningen.
Amstelveen is te ver voor Monty en mij.. voor een playday bij jullie op stal met Margot hou ik me aanbevolen![]()
Heb aan de staleigenaar gevraagd of ik er een playday zou mogen organiseren. Hij zou nog even overleggen en het me dan laten weten. Zou wel ideaal zijn denk ik, ernaast zit een camping voor mensen die willen overnachten. En als de playday gehouden mag worden zal ik ook vragen of hij de paddocks misschien zou willen verhuren.![]()
Hey Allemaal
Voor diegenen in NH die evt interesse hebben voor playday met instructie: onze playday van 07 aug zit helemaal vol, maar door vraag hebben we er de 22e aug nog 1 georganiseerd.![]()
Instructie vind plaats door mij, zie ook equi-unity.nl
opgeven kan via wendy@equi-unity.nl
wie weet tot snel!
gr
Kim
3e graads instructrice Rechtrichten & NH instructrice
Bladwijzers