Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 54 van de 54

Topic: Savvy-club, hoe zit dat nou precies? en audities

Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Re:Savvy-club, hoe zit dat nou precies? en audities

Had al wat reacties... Even niet aangedacht dat het in ongewenst binnenkomt

Heb nu maar een advertentie op MP gezet dat ik de ORIGINELE versie zoek haha, maar 0,0 reacties gehad. Hopelijk reageert er nog iemand, want ik wil echt heel graag die pockets er ook bij..
    Grappig heb van beide een reactie gehad zijn inderdaad bovenstaande namen...

Ik vind het namelijk ook niet goed voelen om illegale kopieën te kopen van een concept wat super werkt en waar je ook echt veel van hebt. En ik ben echt niet heilig hoor, ik download ook wel eens wat muziek, maar als een artiest (of in dit geval Parelli) echt top of the bill is, dan MOET ik het origineel hebben..

Die DVD's variëren in kosten van 3,25 per stuk tot 7,50 per stuk.. Lege DVD's koop je al voor 10 cent per stuk.. Reken uit dus die winst
    Nou precies mijn visie... Ben ook geen heilige maargoed als je eens goed aan het rekenen gaat met jou getallen... Goed verdienend bijbaantje

Stop thinking, start feeling

Ik denk dat iedereen wel eens illegale muziek etc. download maar om er dan inkomsten uit te genereren zoals die dames op MP dat is dan weer een ander iets... Vaak koop ik de gedownloade versie alsnog maar probeer ik altijd eerst of ik het goed genoeg vind om aan te schaffen. Overigens vind ik het sneuer om van een beginnend iemand te downloaden dan van iemand die al zwemt in de media-aandacht en voldoende geld

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Overigens vind ik het sneuer om van een beginnend iemand te downloaden dan van iemand die al zwemt in de media-aandacht en voldoende geld

Zo Herkenbaar....

Advocaat van de duivel: Denk ook niet dat Pat en Linda geld te kort hebben :P

Persoonlijk vind ik dat dus niets uitmaken. Pat en Linda werken er net zo hard voor. Bovendien gaat het niet alleen om Pat en Linda, maar om de hele organisatie en alle werknemers die daarbij horen. Die moeten ook betaald worden....

Bovendien gaat het gewoon om een principe wat mij betreft: het is een vorm van diefstal, maakt niet uit of het slachtoffer rijk of arm is.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

ook ik copieer wel eens wat hoor ook ik ben niet heilig, maar ik zal het nooit voor commercieel gebruik, gebruiken.
    gekke zin aan het einde
    Soms krijg ik wel eens een cd of dvd waarvan ik denk goh wil ik nog wel eens zien, maar de eigenaar wil hem toch wel weer snel terug. tsja dan sta je in de verleiding van effe copieeren of nog een keertje vragen. Da's heel natuurlijk denk ik. Iedereen heeft daar wel last van, vroeger met al die bandjes die we gebruikten om te copieeren oeiiii oeiii wat hadden wij er veel...
    Nu kopieer ik al veel minder tot nauwelijks, maar soms....

Dat degene die ze oorspronkelijk gemaakt heeft nu multimiljonair is, is voor mij geen reden om dan maar copieen te gaan verkopen en mijzelf er door te verrijken op een schandalige wijze. Zeggen dat het originele zijn en dan in huis zijn het copieen.
    Dat is puur bedrog

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Dat degene die ze oorspronkelijk gemaakt heeft nu multimiljonair is, is voor mij geen reden om dan maar copieen te gaan verkopen en mijzelf er door te verrijken op een schandalige wijze. Zeggen dat het originele zijn en dan in huis zijn het copieen.
    Dat is puur bedrog

Ik bedoel niet dat het OK is omdat ze zo veel verdienen.. Mijn opmerking was meer in de zin van; als je het gaat vergelijken dan vallen zij wel onder de categorie " commercieel goed in de markt gezet" Hiermee wil ik niet zeggen dat pat, linda of de mensen het geld niet verdienen waar ze hard voor werken... Integendeel...

Dat is ook de reden dat ik geen gebruik ga maken van valse kopiën

ja hadden wij maar zo'n giga goed plan op de markt gebracht he? hihi wie weet dat het er ooit van gaat komen.
    of blijft het een droom dan is hij in elk geval wel leuk :lol:

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Ja Maargoed... Moet iets te dromen houden he...
    En wie weet wat er op ons pad komt...

Dat wat Inger zegt is door niemand gezegd, het tegendeel wel waarop ik heb gezegd dat als je het deed dat het dan eerder zou zijn van iemand die er al op verdiend had ipv een beginner. Tot nu toe is iedereen er volgens mij heel duidelijk over geweest dat het ongepast en oneerlijk is om op een dergelijke manier aan geld te komen en dat niemand deze personen wilde gaan verrijken. Kortom is iedereen het met elkaar eens: its just not done no matter who it is.

Enig feit is wel dat Parelli erg duur is en dat men het soms moet doen met 2e hands waar dan geen bezwaar tegen is zolang het maar originelen zijn. Voor mij persoonlijk geld dat ook.

Denk dat ik alles zo goed heb samengevat.

** intussen plaatst Inger haar reactie zie ik en vul ik het volgende aan: **
    Ik denk dat het vooral de marketing is die erachter schuilgaat die ervoor zorgt dat de organisatie is zoals die vandaag de dag is van Pat en Linda. Veel van wat ik in de NH zie (Voest, Monty, Parelli) zijn dingen die niet nieuw zijn maar in een nieuw of net even ander jasje gestoken. Als ik kijk naar het wijken voor druk: dat zijn dingen die ik van jongs af aan al verwacht van een paard alleen met Parelli leer je en beloon je ze net effe anders, vaak wat fijngevoeliger.

Het voordeel dat ik in Parelli zie zijn die games omdat ik dat leuk vind om te doen volgens een bepaalde "route" en daarom dat ik dat heb gekozen om te gaan volgen en daar les in wil om meer te begrijpen van het hoe en waarom bij Parelli. Het hele @liberty idee verschilt niet veel met wat ik altijd als spelletjes deed met de oude man in mijn profiel. Toen wist ik niets van Parelli maar volgde ik gewoon mn gevoel en ik heb intussen meerdere malen tegen mijn moeder gezegd "goh als ik dat toen in de markt gezet had als methode had ik leuk geld kunnen verdienen" . Als ik kijk naar wat ik nu al met de heren had gedaan en heb bekrachtigd met de clicker ipv de carrotstick dan zie ik er heel veel van terug. Niettemin is Parelli nog steeds heel leerzaam omdat zij ook kunnen uitleggen waarom het nou zo goed is voor je paard en ik het puur uit gevoel deed en omdat we het beiden leuk vonden.

Voordat men mij verkeerd begrijpt: ik zeg niet dat ik net zo goed ben als Pat en Linda of wie dan ook maar ik ben bang dat ik weer eens niet helemaal goed kan uitleggen wat ik bedoel.

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten