Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 54

Topic: Savvy-club, hoe zit dat nou precies? en audities

Savvy-club, hoe zit dat nou precies? en audities

Ik hebIk heb een vraag omtrent de Savvyclub. Hoor hier diverse mensen erover en zag het ook al op de site van Parelli. Maar wat geeft het membership je voor extra's dan? En hoe doe je dat met de betaling als je geen creditcard oid hebt? Wat halen jullie uit je lidmaatschap?

Ook vraag ik me af hoe dat dan weer zit met de audities want ik geloof dat die zijn gelinkt aan je savvymembership? En zo ja, moet je zulke audities dan insturen naar de club ofzo? Kortom: kan iemand me uitleggen wat de voordelen zijn van het membership en hoe het zit met audities (waarom doe je auditie bv?)

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Re:Savvy-club, hoe zit dat nou precies? en audities

Ik zou eens even de zoekfunctie gebruiken. Deze vragen zijn al vaker aan bod gekomen.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
    Maar wat geeft het membership je voor extra's dan? En hoe doe je dat met de betaling als je geen creditcard oid hebt? Wat halen jullie uit je lidmaatschap?
    Even op de website van parelli.com kijken
    Maar onder andere:
    mogelijkheid audities te doen
    eens per kwartaal een tijdschrift
    8 keer per jaar een dvd
    korting op lessen en cursussen

Ook vraag ik me af hoe dat dan weer zit met de audities want ik geloof dat die zijn gelinkt aan je savvymembership? En zo ja, moet je zulke audities dan insturen naar de club ofzo? Kortom: kan iemand me uitleggen wat de voordelen zijn van het membership en hoe het zit met audities (waarom doe je auditie bv?)
    Ja klopt, bij een gewoon lidmaatschap kost auditie 50 dollar. Dan zet je je film van 10 minuten online op youtube en mailt de link door, inclusief een self-assesment zo eerlijk mogelijk ingevuld.

Ik doe auditie om mezelf te stimuleren me te ontwikkelen omwille van mn paard. En het is prettig af en toe wat feedback te krijgen. Daarnaast is het ook gewoon leuk om een diploma te krijgen van een level

@ Mieke: sorry de zoekfunctie had ik al een paar keer met andere onderwerpen geprobeert en toen ging er steeds iets fout vandaar dat ik dit maar niet meer geprobeert heb maar een nieuwe vraag stelde. Zal het zo nog een keer proberen.

@ Sandra: Oke dus je krijgt feedback nav de filmpjes! Dát begreep ik er dus steeds niet uit. Welk savvymembership heb jij? Ik begreep dat er drie soorten zijn.

Basic: jaarlijks 240 dollar = € 180,17 of maandelijks 20 dollar = € 15,01
    Silver: maandelijks 49 dollar = € 36,78
    Gold: maandelijks 99 dollar = € 74,32
    '
    Maar als ik het goed zie, dan is het voor Nederlanders niet heel veel toevoegend om silver of gold te gaan? (er zijn hier geen events toch waar silver of gold seats voor zijn en ook geen mastery cursussen toch om maar iets te noemen??) Op zich vallen de kosten wel mee hiervan.

Edit: ik probeerde net memeber te worden maar helaas...kan toch echt alleen maar met een creditcard en die heb ik niet

Het kan ook zonder. Volgens mij moet je daarvoor even een mailtje sturen naar Parelli in Engeland, dan kunnen ze je verder helpen.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Ik heb gezocht op de site maar daar vond ik nergens iets . Nu maar op facebook geprobeert en kijken of ik daar antwoord krijg.

United Kingdom, Ireland, and Europe

10th Street, Stoneleigh Park,
    Kenilworth, Warwickshire, CV8 2LG
    Freefone: 0800 0234 813
    Phone: +44 (0)2476 692 888
    Fax: +44 (0)2476 692 889
    Email: uk@parelli.com
    Hours: 9:00am - 5:00pm Monday - Friday
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Liesbeth super!!! Ga ze gelijk even mailen!

Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Ik heb even meegelezen en kreeg binnen no time deze reactie :

Hi Marleen Thanks very much for getting in touch with us. The only other way to pay is by a wire transfer. This would be for an annual membership which would cost 240 USD. If you would like to go ahead with this let me know and I can email you the instructions. I look forward to hearing from you soon.Kind Regards, Danielle Wilday United KingdomParelli Natural Horsemanship10th Street, Stoneleigh ParkKenilworth, Warwickshire,CV8 2LGPh. 0800 0234 813 +44 (0)2476 692 888Fax. +44 (0)2476 692 889
    Kom dan inderdaad uit rond de 180 euries... Maar neem aan dat ik het via deze manier wel in 1x moet betalen
    Komt me momenteel niet geweldig goed uit moet ik zeggen.. Is in één keer toch wel even een bedrag...

Toch lekker voor Pat en Linda... van elk lid dit bedrag...

Zou het wel een maandje op mijn rekening willen... Maargoed in vergelijking met wat je ervoor terug krijgt..

Zit ook een beetje in want kan op MP vrijwel alle dvd 's kopen voor 85 euro...

Kan ook eerst gaan oefenen en dan lid worden... Maar dat voelt op een of andere manier ook niet helemaal goed

Krijgt btw in de tussentijd deze reactie:
    Hi Marleen Thanks very much for your quick response. Please could you let me know your full name and address with a contact number and email address so I can put you onto our system. Here are the instructions you need for the wire transfer. Please make sure that you transfer enough money to cover the transfer fees as well as the 240USD PARELLI NATURAL HORSEMANSHIPP.O.BOX 3729PAGOSA SPRINGS, CO 81147 Sending Money thru Wire:International:WELLS FARGO BANK NA50 Harman Park DrPagosa Springs, ColoradoTel# : +1-970-731-6338Swift Code: WFBIUS6S (Interpreted as: Wells Fargo Bank Indian Union Sam 6 Sam)Acct Name: Parelli Natural Horse-Man-Ship, Inc.Acct #: 5077611100 Domestic:WELLS FARGO BANK NA50 Harman Park DrPagosa Springs, ColoradoTel# : +1-970-731-6338ABA#: 121000248Acct Name: Parelli Natural Horse-Man-Ship, Inc.Acct #: 5077611100 Note:In sending the money, please make sure the WIRE FEE does not come out of the amount you are paying us. Under special instructions, please have them put your name so we will know whom the money is coming from. Thank you. I look forward to hearing from you soon. Kind Regards, Danielle Wilday

MMMM.... Wat zouden jullie doen?

Marleen

Stop thinking, start feeling

Actief Forumlid Sarah's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Ik dacht toch dat mijn engels niet slecht was, maar dit lijkt wel geheimtaal

Maar goed, ik begrijp hieruit dat je een bedrag extra moet betalen om naar het buitenland over te maken. Ik zou dat dan even navragen bij je bank hoe je dit het beste kunt aanpakken. Ik heb er in ieder geval geen ervaring mee.

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Sarah
    Ik dacht toch dat mijn engels niet slecht was, maar dit lijkt wel geheimtaal

Maar goed, ik begrijp hieruit dat je een bedrag extra moet betalen om naar het buitenland over te maken. Ik zou dat dan even navragen bij je bank hoe je dit het beste kunt aanpakken. Ik heb er in ieder geval geen ervaring mee.
    Geweldig... was ook mijn eerste idee... Navragen bij de bank is nog niet zo'n gek idee..Kan morgen natuurlijk altijd even bellen...

Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    17

Ik ben mijn eerste jaar ook zo lid geworden, tis eigenlijk vrij simpel, en zelf te doen via internetbankieren.
    Maar het duurde bij mij ook even voor ik snapte wat er stond

Over die extra kosten trouwens, je betaald ong. €35 voor het feit dat je geld stort naar het buitenland, dat zijn kosten die je gewoon aan de bank betaald, niet aan Parelli zelf.

Mocht je er vragen over hebben of hulp nodig, let me know
    Always put the relationship first!

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Thnxz... Vrienlief en ik gaan even financiele zaken op een rijtje zetten...
    Heb mijn sport abbonement afgezegt en als alles goed is kan ik ipv dat geld met zijn credit card mij inschrijven voor de savy club...

Moet even goed naar gegeken worden.. Niet dat we niets te besteden heben maar femmie op vol pension gezien ik vier dagen werk gaat je ook niet in de koude kleren zitten...

Hou jullie op de hoogte....

Mocht ik het alsnog via overmaken ga doen mag ik je dan even een PB tje doen Rebel

Liefs

Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    17

Natuurlijk!
    Always put the relationship first!