Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: NH, hoe begin je er mee?

NH, hoe begin je er mee?

Hallo allemaal

Ik heb mijn paarden nog niet zo lang, maar ik wil er heel graag een hele goede band mee opbouwen en eigenlijk net zo mee kunnen om gaan als wat ik zag op Equiday! Maar mijn vraag is, hoe begin je daar mee?

Groetjes Tamara.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re:NH, hoe begin je er mee?

De eerste stap heb je al gezet: interesse en jezelf aanmelden op het forum

Een makkelijke en niet te dure volgende stap is de aanschaf van de EquiSense DVD (€ 25 voor 10 lessen op de computer) waarmee je de basisbeginselen leert van paardentaal en zelf al direct aan de slag kunt met oefenen. (www.equisense.nl)
    Als dat bevalt en je wil meer informatie, dan kan ik je van harte de Parelli pakketten aanbevelen en/of een lidmaatschap op de Savvy Club van Parelli (www.parelli.com)

En blijf vooral lezen en vragen stellen hier op het forum
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bedankt voor de reactie!
    Ik heb de dvd nu in huis en ben bezig met de 1e les.
    Ik wil het heel rustig aan gaan doen, zodat ik wel een goed begin heb (A)

Op 5 en 6 juni zijn er weer Parelli-lesdagen met Eef Veenstra, onze Nederlandse Parelli-instructeur, in Aalten. Tijdens deze dagen kun je kiezen voor priveles of groepslessen, max. 4 personen. Eef houdt rekening met het niveau van de student en dus zijn deze dagen voor iedereen geschikt.
    Je kunt ook alleen als toehoorder komen, dan zijn de kosten 10 euro per dagdeel.
    Degenen die graag met een paard willen oefenen maar niet in de gelegenheid zijn er een mee te brengen zijn er ervaren paarden beschikbaar.
    Meer info over de accommodatie vind je op www.morelli-aalten.nl
    Een gelukkig paard heeft een gelukkige eigenaar.

RIJHAL AALTEN,de locatie voor paarden-en hondencursussen.

www.rijhal-aalten.nl

Okee, hartelijk dank! Ik zal eens even kijken hoever Aalten rijden is voor mij

Nee, dat is niet te doen voor mij, bijna 3 uur rijden! Vinden mn ouders nooit goed! Hier in de buurt is bijna nooit wat voor NH dingen enzo.. (Zeeland)

Kijk regelmatig op www.parelli.nl. Misschien vind je daar een keer lesdagen of een cursus bij jou in de buurt.
    Ik wens je alvast veel plezier met je paard toe.

www.rijhal-aalten.nl

Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Goh in Aalten, Ben geboren in Winterswijk is vlak bij!! nooit geweten... Ga even kijkje nemen op de site

Een makkelijke en niet te dure volgende stap is de aanschaf van de EquiSense DVD (€ 25 voor 10 lessen op de computer) waarmee je de basisbeginselen leert van paardentaal en zelf al direct aan de slag kunt met oefenen. (www.equisense.nl)
    Heb hem ter extra info ook besteld... Had level 1 al thuis... Maar is echt de moeite waard... Duidelijk, compact , echt een goede basis...

Succes!!

Stop thinking, start feeling

Ik heb de EquiSense DVD ook in huis sinds kort.
    En ik had totaal geen verstand van NH, maar dankzij die DVD komt er echt verandering in!
    Gewoon super duidelijk, goed te volgen en veel voorbeelden, etc.
    ? L a r g o ~ Simply the best!

Ja inderdaad! Ik ben nog maar bij les 5, doe t rustig aan en kan niet verder omdat me laptop kapot is en de pc van me ouders daar mag ik niet veel mee

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Zijn hier ook mensen die 5 en 6 juni naar Aalten gaan? Kan iemand mij vertellen wat ik mij voor moet stellen van zo'n dag ( zonder paard trouwens ). Ben nog niet erg ervaren met NH, zeg maar......net begonnen

Mijn broer woont in Enschede dus kan er wel een gezellig weekendje weg van maken

p'; ik heb al op de site gekeken, maar wordt daar niet heel veeel wijzer van wat precies de bedoeling is zo'n dag)

Grtsls Caroline

Hallo Caroline,

Tijdens de lesdagen geeft Eef Veenstra les op level 1/2 niveau dus vanaf het prille begin.
    Aangezien de groep max. 4 deelnemers telt kan zij iedereen, afhankelijk van niveau van paard en/of begeleider, individueel begeleiden. Er wordt uitsluitend grondwerk gedaan.
    De cursus wordt gegeven op zaterdag en zondag van 10.00 - 13.00 uur en van 14.00 - 17.00 uur.
    Het is mogelijk 1 dag of 2 dagen deel te nemen. Ook priveles is buiten bovenstaande tijden mogelijk.
    Je kunt zelf een paard meebrengen of een ervaren Parelli-paard van ons gebruiken.
    Meer info over Parelli vind je op www.parelli.nl
    Meer info over de accommodatie vind je op www.morelli-aalten.nl

Mail mij even als je nog vragen hebt.

www.rijhal-aalten.nl

Bladwijzers

Forum Rechten