Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: NH rondom Maarssen

NH rondom Maarssen

Heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik dit op de juiste plek plaats maar... ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn uit de omgeving van Maarssen / Utrecht?

Graag zou ik nl. (hier komt vraag 2 lol) eens met iemand meekijken als ze bezig zijn. Puur om te kijken en van te leren en om te zien of het handig is om de parelli pakketen aan te schaffen. Uiteraard ben ik er zaterdag ook bij en hoop ik ook dan al het nodige aan vragen te kunnen stellen hier en daar maar eens één op één meekijken lijkt me super interessant.

Ik hoor het graag.

Groetjes
    Heidi

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re:NH rondom Maarssen

Ik woon "in de buurt van" Maarssen.....ik denk een minuut of 20 er vandaan
    Nou ben ik de laatste tijd wel drukkig en doe eigenlijk niet zo heel veel meer met Parelli (of misschien ook wel maar dan meer alles wat een gewoonte is geworden )
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

hoi Heidi, ik sta ook wel in de buurt van Maarssen. op de rand van groenekan/de Bilt. dus aan dezelfde kant van utrecht zegmaar als Maarssen. Als je het leuk vind kun je een keertje komen kijken hoor!
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Ik kom heeeeeeeeeel graag een keer kijken! Zijn jullie er zaterdag toevallig ook? (joepie nog maar 1 dagje wachten...ik popel. Lijk wel een klein kind van 37 whahaha)

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ik ben er zaterdag denk ik alleen in de ochtend want in de middag gaan we de wei klaar maken zodat ze vanaf zondag weer in het land kunnen
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

ik ben er zaterdag de hele dag moet je me maar even opzoeken, ik heb wel een naam badge op
    Geloof dat ik tussen 11 en 12 bij de binnenring/paddocks sta.
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Ik ben er ook de hele dag dus ik ga naar jullie op zoek!

Bladwijzers

Forum Rechten