Hoi allemaal,
Het lijkt me leuk om, voordat ik eind van de zomer hier niet meer woon, nog een playday te organiseren
De stal waar Nacino staat is vlakbij de Rucphense heide, een groot natuurgebied met middenin een mooi stuk heide en een mini-zandverstuivinkje![]()
Afhankelijk van wat jullie leuk lijkt kan er een hoop, we kunnen grondwerken en een ritje doen, of alleen maar een leuke rit (ik kan nog wel ergens een route optrommelen want er zijn hier vaak langere ritten)
Er zit een café midden in het bos waar we eten&drinken kunnen, er zijn verschillende grote stukken grasvlaktes waar we kunnen spelen etc.. we kunnen zelfs naar België rijden als we willen![]()
Ik zou kunnen vragen of er bij mij op stal iets te regelen is met paddockjes maken, maar ik weet niet of ze dat willen en of dat wel nodig is.
Voor de mensen die Rucphen niet kennen: vlakbij Roosendaal. Met de auto is dat:
- 1 uurtje vanaf Eindhoven
- 1u en 40 minuten vanaf Wageningen
- 40 minuten vanaf Rotterdam
- 30 minuten vanaf Antwerpen
Persoonlijk vind ik dus dat iedereen kan komen![]()
Datum voorstel:
Niet te snel, zodat mensen nog geen volgeplande agendas hebben, en niet te laat want dan gaat iedereen op vakantie enzo..
Juni:
- zaterdag 4 juni
- zondag 5 juni
- zaterdag 11 juni
- zondag 12 juni
Roept u maar! meeste stemmen gelden denk ik en ik hoor ook graag waar iedereen zin in heeft.
Voor mensen die evt. zonder paard willen komen: de parkeerplaatsen liggen vlak bij de heide en het café, dus het is geen kilometers lopen!
Bladwijzers