Ik heb een poging gedaan een horsenality chart van Bandido in te vullen. Ik heb hem even aan het fotoalbum toegevoegd:
http://s862.photobucket.com/albums/a...rwilt/Bandido/
Ik vind het nog wel een beetje lastig omdat ik niet heel veel vergelijkingsmateriaal heb en het dus lastig is om een keuze te maken tussen mild, moderate en extreme. In de komende maanden zal het vast duidelijker worden.. Maar, een vraagje:
Ik zou nog een aantal punten kunnen aankruisen die voor mijn gevoel meer komen doordat het gewoon een driejarige puber is die 2 maanden geleden nog hengst was dan dat het echt een persoonlijkheidskenmerk is. Hij heeft de neiging het tempo aan te willen geven (forward aholic?), gaat er van uit dat mensen wel voor hem aan de kant gaan (runs over you ??), bokt en springt als hij het land in gaat nadat hij een dag binnen heeft gestaan (tendency to buck ?). Als ik de hele lijst af ga heb ik alles behalve angst en paniek wel eens gezien... het is niet te hopen dat hij flink scoort in 3 kwadranten.. Kan iemand mij vertellen of ik in deze horsenality chart nu alles aan moet geven dat ik wel eens zie of het "standaard pubergedrag" er inderdaad uit kan laten ?
Bladwijzers