Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 48 van de 48

Topic: Hoe ver kan ik gaan met mijn 2 jarige?

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Re:Hoe ver kan ik gaan met mijn 2 jarige?

Dat is idd een prachtig filmpje. Ik heb dit iets anders gedaan, namelijk door hem op zondag af en toe eens met mama mee te laten wandelen op de weg.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Oké, ik had niet begrepen dat je paard ver weg van je stond en dat je er niet vaak naartoe kon...
    Tja dan is het nu effe inderdaad niet anders...
    Nee, kon jij ook niet weten natuurlijk. Hij is sinds zondag terug. En na twee dagen komt die gelukkig vol actie alweer bij mij. Eenmaal een halstertje om loopt die aan een los touwtje mee. En zelfs at liberty volgt die me vaak. :lol:
    Dus beetje basis zit er nog wel in. Alleen aanraking en voetjes tillen gaat nog wat meer tijd in beslag nemen. Kan nu hals en voorkant goed aaien. Soms mag ik verder naar achter, maar nog niet altijd.
    Ach, we hebben nu de hele zomer hiervoor, want meer dan de basisopvoeding hoeft die niet.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Gaaf filmpje! Hopelijk ook nog wat andere veulens in zijn weiland om mee te spelen en het is helemaal top.

Dit filmpje laat het ultieme beeld zien van hoe het meest ideale plaatje er naar mijn idee uit zou moeten zien! Ergggggggggg gaaf.

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten