Vorig jaar was ik ook op kamp met mariel, annemarie en Valerie.
Ik voelde me als toen bijna 17 jarige prima thuis![]()
Vorig jaar was ik ook op kamp met mariel, annemarie en Valerie.
Ik voelde me als toen bijna 17 jarige prima thuis![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Haha klinkt als een gezellige boel, het lijkt me ook wel héél erg leuk om te doen.
Maar ik zit alleen nog met een dilemma, er is ook dat vlotte start met NH kamp en dit kamp.
Ik heb nu mijn pony een half jaar (maar zijn nu al helemaal gek op elkaar) en sinds begin februari les en we gaan met sprongen vooruit, maar met rijden ben ik nog niet bezig maar het kan wel op haar. Dus ik weet niet echt wat het beste idee is om te gaan doen. (ik wil jullie ook niet in de weg zitten, maar het echte begin heb ik nu ook wel gehad.)
Zelf denk ik dat dit uitdagender is en ze er ook wel aan toe is rond die tijd, maar ik wil ook niet stom overkomen als mijn pony iets nog eng vind en even niet meer op mij let,
Maar omdat je daar zoveel les krijgt en lekker bezig bent spreekt het me echt aan!
Beste Hester, ik zie in je profiel dat je 14 jaar bent. De kampen die ik nu gepland heb, zijn bedoeld voor volwassenen (minimum leeftijd 17 jaar). Er zit mogelijk wel een tienerkamp in de planning (12-17 jaar) maar dat is nog eventjes onder voorbehoud.
Evi, ik denk dat ze in 2006 14 was![]()
Ohhh, al zo lang lid en nog maar 122 berichtjes, ik had niet eens gekeken naar de aanmeld-datum. Ik vond het al zo'n wijze tekst van een 14 jarige
haha ik wordt 28 juli 18 jaar :P
jaja zolang ben ik alweer lid blijkt maar weer, 4 jaar best een lange tijd. Maar omdat ik met 14 jaar nog niet echt fanatiek was heb ik verder nooit echt veel gepost, sinds kort ben ik pas echt bezig en zit ik hier vaker, maar ben meer een lezer dan een poster.
Dus ik kan wel meedoen neem ik dan aan als ik bijna 18 wordt? en welk kamp lijkt je het geschikts voor mij en Lindsey?
Zal gelijk even mijn profiel aanpassen want ben inmiddels alweer 3 paarden verder, dus dat klopt allemaal niet meer!.
Hoi Evi,
![]()
![]()
![]()
Wil je mij ook op de lijst zetten?
![]()
![]()
![]()
![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Jaa joehoe nu is het officieel!![]()
![]()
![]()
Met alle plezier!!!Oorspronkelijk Geplaatst door Priscilllla
![]()
![]()
@Mariël: heb jij d'r overgehaald![]()
Deelnemers nu:
Annelies (alytuiere)
Mariel
Valerie
Kune (holipony)
Pamela (onder voorbehoud)
Priscilla
Hester_S
En Sandra voor de catering![]()
Ik vond mezelf nog niet echt goed genoeg voor dit kamp, maar na de bemoedigende woorden van Mariel kon ik niet anders dan mijzelf opgeven
Today is a perfect day to start living your dreams!
Hihi ik vertelde gewoon hoe leuk pony kamp is!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Ik denk dat de kans dat ik meega ook wel groot wordt ik vind dat Lindsey zo goed gaat en het klinkt allemaal zo ontzettend leuk! Maar ik laat het nog definitief weten natuurlijk!
Zet mij ook op de lijst ik ga ook mee![]()
Bladwijzers