Geef de naam maar even door in de mail, dan kan ik dat wel aanpassen. Zowel de naam als het email-adres graag (van de vrijwilliger en van jou)
Geef de naam maar even door in de mail, dan kan ik dat wel aanpassen. Zowel de naam als het email-adres graag (van de vrijwilliger en van jou)
Je hebt mail![]()
Surrender to fun!
ja, nog maar 5!
Oeeh gaaf!! hoeveel zijn er nu verkocht?
dus.. ik hoef geen kaartje te kopen. Mijn hersenen werken wat traag momenteel![]()
JAAAA onze laatste mijlpaal is gehaald!!!Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
320 kaartjes in de voorverkoop! wat gaaf, wat gaaf!
Heel wat meer dan we in eerste instantie hadden verwacht.
Het wordt nog spannend hoe druk het gaat worden op de dag zelf, want we verwachten ook nog een flink aantal mensen die ter plaatse een kaartje koopt!
Wow! Heel heel heel GAAF!![]()
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Wauw meiden, wat supergaaf! Alvast gefeliciteerd met dit aantal, het worden er vast nog veel meer!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Zoooo dat zijn er veel!!!
(Past dat er wel allemaal in eigenlijk...???)
Nou, dat kan nog krap worden
We hebben ongeveer 300 parkeerplaatsen. Uitgaande van 2,5 persoon per auto kunnen we zo'n 750 man verwelkomen.
We hebben +- 350 zitplaatsen en daaromheen genoeg ruimte voor nog minstens eenzelfde aantal staanplaatsen.
Dit jaar is een mooie test om te zien hoeveel mensen daadwerkelijk vooraf reserveren en hoeveel er nog op de bonnefooi komen.
Eerst hoopten we dat er wel genoeg publiek zou komen, nu duimen we dat er wel genoeg parkeerplek gaat zijn en of we iedereen wel kwijt kunnenToch maar even extra parkeerruimte gaan regelen, bij een congrescentrum verderop.
Volgend jaar toch maar de Brabanthallen?![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Oooohhhh spannend hoor!
Echt veel man! Kan me niks voorstellen bij zoveel man in één zo'n hal maar dat hebben jullie vast wel goed uitgerekend allemaal! Cool hoor, dat het zo'n succes aan het worden is!!!
(Ik word vooral een beetje zenuwachtig geloof ik, zoveel man publiek bij m'n demo, hihihi...! Vind het best heel spannend want het is mijn eerste grote demo met 2 paarden tegelijk!)
En al bijna 350...
San heeft vandaag 100 extra parkeerplaatsen geregeld![]()
Trots op Evi en Sandra, behalve twee geweldige "paardenvrouwen" zijn het ook gewoon twee kanjers van zakenvrouwen.![]()
![]()
![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Bladwijzers