Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: air pad

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

air pad

Bully is nu een stuk anders qua model dan wanneer hij veel gereden wordt en daarom willen we hem tijdelijk een Wintec opleggen met daaronder een airpad als bijvoorbeeld een theraflex. Ik zag ook dat er zoiets als een Korrectorpad is van Arie Boer. Iemand daar ervaring mee? En nog beter, wat is fijner, die of de theraflex? Zijn er ook nog andere opties eventueel? Zelf heb ik de balance pads en die zouden ook functioneren denk ik, maar zo is er vast meer.

Ik hoop dat jullie dat weten.

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re:air pad

geen ervaring met beide, maar toch wil ik wat kwijt over de equitex. De pad is meer bedoelt voor paarden die voor nog wat missen of overbouwt zijn. Ik ben helemaal weg van deze pad. Als je hem ziet en voelt is het een vrij plat ding maar de resultaten zijn super!

Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Dankje Lieke. Zou je hier iets meer over willen vertellen? Is de pad inderdaad bijvoorbeeld ook op te vullen met shims, want ik ken de hele pad niet. Ik zie overigens wel dat dit stuken betaalbaarder is.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Je hebt ook een wintec met Cair, daar zit dus al lucht in de kussens, dan lijkt het mij een beetje veel worden als je daar ook nog een dekje met vulling onder doet. Je kunt de maat aanpassen dmv de bomen. Ook is het zadel nog enigsinds aan te passen aan de voorkant met bepaalde opvulstukken die heeft mijn Bates (vergelijkbaar) ook aan de voorkant. Dit moet je wel door iemand laten doen, Isabelle van Superhorse Breda kan je echt goed advies geven hierover.

Of heb je al een Wintec inmiddels.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Je hebt ook een wintec met Cair, daar zit dus al lucht in de kussens, dan lijkt het mij een beetje veel worden als je daar ook nog een dekje met vulling onder doet. Je kunt de maat aanpassen dmv de bomen. Ook is het zadel nog enigsinds aan te passen aan de voorkant met bepaalde opvulstukken die heeft mijn Bates (vergelijkbaar) ook aan de voorkant. Dit moet je wel door iemand laten doen, Isabelle van Superhorse Breda kan je echt goed advies geven hierover.

Of heb je al een Wintec inmiddels.
    Dankje Janneke, gelukkig is ene mens zo veranderlijk als het weer, inmiddels moest het eerst toch een Balance zadel worden en nu een Bates eventing. Hoe kom je aan de opvulstukken, watvoor pads heb je daarvoor? Het punt bij Bully is zijn smalle borst, maar toch rondgeribte lijf, vandaar dat een theraflex bijv altijd fijn hielp.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Een Bates eventing,nog nooit gezien.
    Die opvuilstukken kun je zo niet kopen, dat gaat via de winkel en daar worden ze geplaats, die komen dan denk ik onder de kussens met lucht.
    Heb je zo,n zadel al gepast of is het nog een idee?

Leuk altijd zadels..succes verder.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

de equitex kun je niet opvullen.

op buitenzinnig.nl staat veel info met ook wat erin zit.

Bladwijzers

Forum Rechten