M'n hele planning is overhoop gegooid, dus als ik morgen weer fit ben, kan ik net zo goed naar de playday komen! Toeschouwertje meer of minder maakt niet uit toch?
M'n hele planning is overhoop gegooid, dus als ik morgen weer fit ben, kan ik net zo goed naar de playday komen! Toeschouwertje meer of minder maakt niet uit toch?
Surrender to fun!
jammer Marlous dat je in die situatie zit!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ik vind het heel jammer dat ik morgen niet langs kan komen!
Veel plezier allemaal en ik verwacht weer uitgebreide fotoverslagen![]()
A lot of people talk to horses, not many listen
Veel plezier allemaal!
Ik vind het jammer er niet bij te zijn, maar heb echt even teveel te doen.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Marlous, wat balen zegHoe is het ondertussen met de merrie?
Floor, gezellie als je er ook bij bent!
De vrachtwaggel wilde helaas niet starten vanmorgen, en bleek uiteindelijk toen de ANWB meneer kwam een kapotte accu te hebben.
Lief autootje staat nu bij de garage, we kunnen hem morgenochtend ophalen.
Als het laden binnen een half uurtje lukt zijn we precies op tijd, maar het zou kunnen dat we (iets) later zijn.
We doen ons Savvy best![]()
Always put the relationship first!
Ohnee de vrachtwaggel, fijn dat hij toch besloten heeft om met jullie mee te gaan morgen.
@Rebbel: Merrie was vanochtend iets beter maar liet zich niet meer behandelen door de DA en begon echt gevaarlijk te worden.
(steigeren, maaien met benen)
Uiteindelijk (toen ik al helemaal brak op het werk zat) begreep ik van mijn SH dat ze rond het middag uur toch hebben besloten om haar naar Utrecht te brengen voor verdere behandeling.
Nog even duimen dus, beestje is pas 5 en heeft nog niet veel geluk in haar leven gehad.
Ik heb net even 2 uur bijgeslapen en voel me weer een klein beetje mens.
Tot morgen allemaal.![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
ach sneu zeg van die merrie!
ik zal er rond een uurtje of 12 zijn![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Marlous de Samaritanesse, kanjer!
Wel jammer dat je nu te brak bent om met Ryan te komen!
Ik duim voor de merrie!
Domme vraag: zijn er naast chips ook boterhammen?
Tot morgen allemaal!
May the horse be with you!
Ik neem broodjes mee en krentebollen kaas ham en zoetigheid en boter![]()
Stop thinking, start feeling
Bah wat sneu voor die merrie Marlous! Wel super dat jij en de stalhoudster zo goed voor 'm hebben gezorgdIk duim dat ze er helemaal bovenop gaat komen!! Jammer dat Ryan nu niet meekomt, maar gezellig dat jij er wel bent
En Lia & Maaike pech met de vrachtwaggel.. Gelukkig kan 'ie op tijd gemaakt worden
Tot morgen allemaal![]()
Ben nu pannenkoeken aan het bakken
Ik duim voor de merrie in Utrecht!
Goede reis allemaal! Tot zo
Today is a perfect day to start living your dreams!
Jeee wat vind ik het SPANNNEND...... Maar wel heel leuk... Fem heeft ook een rustige nacht gehad dus kan gerust richting Leusden... Zat ineens te bedenken dat als ik vannacht een telefoontje zou krijgen dat ze an het bevallen was jullie allemaal zonder broodjes zaten... Mezelf gerustgesteld met het feit dat er niet bepaald te weinig eten was
Tot straks mensen!!
Stop thinking, start feeling
Veeeeeeel plezier jullie!
Bladwijzers