Zal ik brownies bakken? En een zak appels (voor mens en peerd) en winterpenen (peerd) meenemen?
Zal ik brownies bakken? En een zak appels (voor mens en peerd) en winterpenen (peerd) meenemen?
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Kan ik ook nog iets meenemen? Pannekoeken? Snoepjes?
Heb er zin in!![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Gaat lekker zo... Ik die bezig ga met afvallen met me nieuwe evy cd tje en jullie mij volproppen...
Brownies...Snoep....Pannekoeken :P
Stop thinking, start feeling
Wow jongens, zaterdag word een snoepdag, wat klinkt dat allemaal lekker![]()
Always put the relationship first!
Spuit 11 meldt zich...
Er wordt al flink wat meegenomen, maar kan ik ook nog wat meenemen voor jullie of kan ik helpen in broodjes of drinken?
Savvy is knowing where to be, when to be, why to be and what to do when you get there.
Oooh dat klinkt echt té lekker allemaal
Ik wilde ook nog iets bakken, maar vrees dat ik in tijdgebrek ga komen, dus dat wordt de volgende keer dan weer![]()
Lia, neem jij je ideeenkaartjes en briefjesbakje weer mee? Die vond ik nl. echt geniaal![]()
Het gaat super gezellig worden dat staat vast!
@ Marleen: sas-dagje nemenen er daarna gewoon weer wat extra opletten? Of uhh...na ieder snoepje de bak verplicht 2x rondrennen?
@ Katla: nog iets meer drinken misschien? Of neem anders de chips voor je rekening? Dan neem ik de cola en de sapjes mee?
Helaas ga ik Ryan niet mee nemen morgen en kom ik in de middag even bij jullie kijken.
Korte uitleg: merrie met gaskoliek op stal, eigenaresse in het buitenland en niet te bereiken.
Gisteravond/nacht tot 4.00 uur op stal geweest, minder dan een uur geslapen en om 6.00 was ik er weer vanochtend.
Nu een lange drukke werkdag.... ik morgen erg moe, geen goede combi om dan met Ryan op stap te gaan.
Sorry iedereen. (ik betaal wel gewoon mee hoor!)
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Ik twijfel nog steeds of ik Mísa of Shaf mee zal nemen...
Liefst nam ik ze allebei mee, maar ik haal Moon op in Renkum, dus heb geen plek vrij in de trailer (had ik nu maar een 3-paards trailer)
Denk dat het toch Sjefke wordt, want Beeb gaat maandag ook al mee naar de Veluwe.
Heidi, ik neem de chips voor mijn rekeningOorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
![]()
Savvy is knowing where to be, when to be, why to be and what to do when you get there.
Ik kom morgen even langs om te kijken. Moet er nog iets geregeld worden wat betreft eten/drinken ofzo? En betalen de toeschouwers mee?
Tot morgen.
Zoniet dan voer ik die aanOorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
![]()
Heel veel plezier morgen.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Bladwijzers