Een plan, ja dat is dus echt wat ik nodig heb, maar wat steeds niet lukt om vol te houden.
Soms lukt het een paar dagen, weken om een plan te maken voordat ik iets ga doen, maar meestal waait dat na een tijdje weer over en verval ik in een beetje wat aanmodderen zonder dat ik weet waar ik mee bezig ben of een beetje doelloos te simpele oefeningen doen.
Met langeteugelen lukt het nu aardig er een beetje structuur in aan te brengen. Ik heb voor mezelf een aantal dingen gesteld waar ik aan wil werken en hou me daar ook aan. Is wel zo ongeveer elke training als we langeteugelen hetzelde, met dan vaak één spontane andere oefening tussedoor.
Kwa grondwerk vind ik het erg moeilijk. Soms heb ik opeens een goede bui en een goed plan en dan doen we ook echt iets, maar meestal is dat niet zo. Eli kan al heel veel, maar alles een beetje half en dan verval je gauw in bekende oefening die steeds toch niet verfijnt worden.

Antwoord met Citaat
Daarom heb ik de self assessments voor level 3 uitgeprint en die werk ik vrij systematisch af. Steeds een aantal dagen besteden aan het aanleren of verbeteren van een taak. Dat helpt enorm, al moet ik wel oppassen dat ik niet te 'direct line' word. Ik merk wel dat Pias dingen beter leert als ik ze een dag of 5 achter elkaar doe. En zijn zelfvertrouwen groeit door de herhaling. Waar ik wel op moet letten (behalve niet te predator-achtig worden) is dat ik de verschillende savvies afwissel. Ik ben nu toch weer vooral online bezig. 

Maar dat is niet eerlijk tegenover Droo en uiteindelijk ben je langer bezig om alles stabiel te krijgen. En dat is dan weer frustrerend omdat ik juist progressie wil maken
Of het ook daadwerkelijk komt van alle plannen, hangt af van Maroush d'r bui en hoe makkelijk alles gaat. Probeer daar tenminste goed op te letten, want anders heb ik de neiging veel te strak aan het plan vast te houden. Wat minder vooruit kijken en meer van het moment genieten is voor mij ook echt een leerpunt. Tnx voor de reminder Linda, die ga ik ook opschrijven volgende keer
En zo heeft iedereen zijn of haar ding 
Bladwijzers