Oké, prijs valt opzich nog mee.
Ga zeker even over 't deken nadenken! Vooral wanneer er 'n volgende scheur in m'n deken komt![]()
Oké, prijs valt opzich nog mee.
Ga zeker even over 't deken nadenken! Vooral wanneer er 'n volgende scheur in m'n deken komt![]()
Ik heb deze deken nu een paar dagen geprobeerd. De sluitingen lijken niet heel stevig, maar de deken blijft wel heel goed zitten! Hij sluit ook prachtig om de buik aan. Ik ben wel enthousiast, al heb ik geen excemer. Ik hoop dat Shanna hiermee deze zomer iets minder de schuilstal invlucht bij mooi weer.
Welke site bedoel je dan? de site van eveline of die van de producent?blijkt op de site te staan met de link via stukje van Eveline, wel een duidelijke site ook over maat bepalen
note to self: change the mind, the body will follow.
Hee Eveline
Vraagje over die onderste deken. Zou mijn veulentje daar nog wel mee kunnen drinken? Zo ja wil ik er dol graag in bestellen. Ik zou ook graag weten op welke termijn ik hem dan thuis zou kunnen verwachten. Dan gooi ik nu de eczeem deken zonder buikdeel erop. Hen Cavalesse besteld dus hopelijk valt er nog iets te redden.
Hoor graag van je!
Marleen
Stop thinking, start feeling
Ik heb deze deken ook voor mijn pony gehad toen ik dacht dat ze zomereczeem had. De stof is erg sterk maar ook erg stug, niet fijn voor gevoelige paardenhuidjes (zoals bij mijn pony), haar schoft was open geschuurd door de deken.
Voordeel van de stugge stof is wel dat de deken perfect blijft liggen, de deken gaat dus niet naar achter hangen en dan bij de hals trekken zoals veel eczeemdekens wel doen.
De hals viel voor mijn pony ook mooi ruim waardoor ik geen last had dat het klittenband van de hals los ging zitten. De hals is ook lekker lang.
Handig is ook dat ze een soort kussentje in de hals achter de schoft geplaatst hebben die er ook voor zorgt dat de deken niet gaat schuiven. Ook zorgt dat kussentje ervoor dat de schoft wat ontlast wordt.
Verder zit er ook een uierbeschermer bij de deken zodat vliegen en muggen niet bij de uier kunnen komen. Verder krijg je extra klipjes en stukjes stof bij de deken zodat je de deken zelf kan repareren als deze stuk is.
Verder is de service echt super. Toen mijn deken versteld moest worden deden ze dat gratis en kwamen ze de deken ook nog eens gratis bij de wei ophalen!
@ Mirkip: ik zou voor de 5L gaan. Heeft lekkere bewegingsruimte bij de voorbenen, die 5 zit wel strak. De deken gaat absoluut niet schuiven (zie mijn stukje hierboven).
Je kan ook meerdere maten bestellen en dan de rest terug sturen. Ze hebben zulke goede service daar! Kan je rustig passen.
Bladwijzers