Jammer dat je verder gaat via de PB nienke, Tis nu net of je ander de schermen mensen gaat bepraten. Het hele topic is in mijn ogen nog zo schoon als wat en sta nog steeds in leermodus.
Jammer dat je verder gaat via de PB nienke, Tis nu net of je ander de schermen mensen gaat bepraten. Het hele topic is in mijn ogen nog zo schoon als wat en sta nog steeds in leermodus.
www.niettevermijden.com
Amethist.. het is geen geheim hoor, maar dekendiscussie is op zich informatief en interessant genoeg...en dit ging allang niet meer over dekens.. vandaar de pb![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Nou ik kan alleen zeggen dat het bij mij nog steeds over dekens ging maar misschien spelen er dingen van voor mijn tijd ofzo.
Ik heb nog wel na gedacht over jullie antwoorden en kan mij opzich vinden in het antwoord dat het antwoord in de wei staat. Alleen als beginner moet je die antwoorden er wel uit kunnen halen en kunnen aflezen dus zouden tips van waarop je moet letten in mijn ogen handig zijn geweest.
Ik snap dat een hoop mensen hier tegen dekens zijn, Ik zou er persoonlijk ook niet voor kiezen alleen ik had bij Lady geen andere keuze omdat ze hem al om had toen ze kwam.
www.niettevermijden.com
Amethist, die tips heb je puntsgewijs in mijn tweede post al gekregen.Oorspronkelijk Geplaatst door amethist
Ik had inderdaad nog geen dank-je-wel gehoord, maar komt dat dus omdat je de tips niet begrijpt?
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Die dank je wel heb je dan over het hoofd gezien want heb iedereen bedabkt voor zijn antwoorden dus ook jou.
Je antwoord in je 2de reactie was helemaal duidelijk. Maar wat voor doel had je met je eerste antwoord want daar is immers de toon gezet.
www.niettevermijden.com
Nu, ik ga even lekker ongenuanceerd doen hoor, want Nienke en Els ik wordt echt acuut niet goed van jullie belerende toontje, jeetje als je wilt dat iemand iets leert dan is de vorm waarin je iets giet erg belangrijk. En Nienke je moet het topic niet lezen, als je het niet intressant vindt ga iets anders lezen, waar hebben we het in hemelsnaams over.
Ik persoonlijk vindt het eeuwig zonde dat mensen geen topics openen en verhuizen naar bv Bokt omdat er zo wordt gereageerd dat zie ik vaker gebeuren en hoor ik van mensen.
Een forum is juist zo fijn als het een breed draagvlak heeft en we elkaar in elkaars waarde laten.
En nee ik ga hier verder niet inhoudelijk op in, heb geen zin in een zinloze discussie.
Gewoon mijn mening. :P
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
De toon is alléén maar gezet, als je vooroordelen ten opzichte van Bokt hebt.Oorspronkelijk Geplaatst door amethist
Aan de RB- reacties van een aantal mensen te zien, leven die vooroordelen blijkbaar volop .
Ik zit (en post) op Bokt, voor de zaken waar ik daar méér info kan halen dan hier. (finesse)
Meerdere mensen van dit forum, zitten en posten op Bokt.
Op Bokt komen eindeloos veel antwoorden op een dergelijke vraagOorspronkelijk Geplaatst door amethist
.
Allemaal antwoorden in de zin van: "ik doe het wel"- "ik doe het niet"- "de buurman doet het ook"-"Anky doet het soms"- etc.
Soms is het lekker om dat te lezen: als je iets kiest en dan bevestiging zoekt of er meer mensen die keuze maken....
Als het dus gaat om “bevestiging zoeken" of een advies krijgen op basis van de informatie waarmee jij het topic startte,
dan blijf ik van mening -conform mijn eerste post- dat je echt op Bokt moet zijn.
Dáár zal minder gauw gevraagd worden naar zaken als: vachtdikte, huisvesting, etc. (zie lijstje 2e post)
Ik persoonlijk verbaas me daar oprecht over. Dat daar eindeloze discussie lopen, zonder de essentie (<- wat heeft *het paard* nodig) te benoemen.
Het doel met de eerste post was dus: tippen waar je *de meeste* antwoorden zult krijgen op de door jou gestelde vraag.
Echter direct na jouw eerste vraag om verduidelijking, heb je die uitgebreid gekregen!!!
Had jij in je openingspost bijvoorbeeld gevraagd: “waar moet ik allemaal op letten voor het besluit, of ik wel of niet een regendeken opleg”,
dan had je in de eerste post het lijstje met aandachtspunten al gekregen.
Met als toevoeging: dat er dan nóg dagen zullen komen, dat je gaat twijfelen of je beslissing de juiste was....
Nee dit helpt.. helemaal op zo'n mosterd na de maaltijd moment!Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
@Whoopie; volgens mij staat het grootste belerende toontje in de post hieronder: (edit: en in de post van Wien)
Wil je nog toelichten, hoe dat "bepaalde beeld" er volgens jou uitziet?Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
Ik ben wel benieuwd naar die "blijkbaar"-aannames van jou
@ Els.... je hebt gelijk als je zegt dat ik mijn vraag erg kort heb gesteld. Toch post ik hier al bijna een half jaar en stel vaak mijn vragen zeer uitgebreid dus om nou meteen na 1 korte vraagstelling zo kort door de bocht te doen slaat in mijn ogen nergens op. Ik ken hele bokt.nl niet en lees alleen maar ondertonen in je antwoorden richting bokt en dekens waar ik niks mee kan en waarbij je mij het gevoel geeft van.... daar heb je weer zo'n dom wicht die allerlei blonde vragen stelt. Misschien onbewust en misschien ook niet.
www.niettevermijden.com
Bladwijzers