Gister is Eveline geweest bij mij en Odes. En het is toch wel erg prettig, uitleg en demo van iemand die veel verder is. Zoals ik hier ook wel eens lees bij anderen, is het best moeilijk als je geen ervaring hebt en alles uit het boekje haalt.
Odes en ik konden de 7 games, maar aangezien ze daar geen lol meer in had en ze nog niet bereden was, was ik op dat punt in level 1 blijven steken.
Maar nu kunnen we weer verder. Eerst Odes proberen te wennen aan de CS (ik deed alles met de hand, omdat ze de CS eng vond). En ook proberen haar meer te laten ontspannen. Ook nog stukje catching game geprobeerd, omdat ze op dit moment voor me weg loopt in de paddock. Maar hier zit nog wel veel werk in.
Ook tipte Eveline dat ik wel met het grondwerk van level 2 verder kon, dit had ik zelf nog niet bedacht.
En waar ik ook heel blij mee ben, is toch wel dat Shafai ook ingereden is toen hij al ouder was. Odes is net 8 geworden, maar ik kreeg zoveel kritiek, dat het niet kon en dat ze teveel karakter had ontwikkeld enz., maar het kan dus wel!!! Gelukkig want op laatst begin jezelf te twijfelen.
We gaan hard oefenen dus, ik houd jullie op de hoogte.
Nou ik ga weer aan het werk![]()
Bladwijzers