Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Parelli

Re:Parelli

Het grote voordeel van Parelli is, is dat ze je leren een paard en diens behoeftes te lezen! Veel trainingsmethodes leren je van alles over jezelf en je technieken maar leren je maar verrot weinig over je paard!

Leuk al die paarden lichaams taal technieken van diverse trainers. Maar als ik een explosief paard aan de andere kant van mijn touwtje heb staan dan wil ik mezelf en mijn paard zo snel mogelijk in veiligheid brengen. En dan wil ik ook nog weten wat ik daarna het beste kan doen. Parelli is tot nu toe de enige die antwoord geeft op AL mijn vragen. Die mij en mijn paarden dmv een stap voor stap programma verder en verder brengt waardoor het leuk is voor mijn paarden EN voor mij.

De situatie die je laatst op het strand ervaren hebt, had heel gevaarlijk kunnen zijn maar is goddank goed afgelopen. Parelli leert je de signalen van je paard dermate goed te lezen dat je dit soort situaties kunt voor komen. Dus misschien dat Parelli nu nog niet bij je past.

Dat het hier over Parelli gaat en er verder geen andere hoekjes zijn, komt omdat die hoekjes er wel waren maar gewoon wegens het ontbreken van input gestorven zijn.

www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Tja, ik heb voor parelli gekozen omdat het een prachtig uitgebreid programma is met veel hulplijnen en ondersteuning, ze zijn altijd bezig met verbeteren, motiveren en dat soort zaken, dat werkt heel fijn wat mij betrefd.
    En het werkt! Ook dat is een meer dan leuk gegeven, ik heb zoveel geleerd en het ziet er niet naar uit dat dat gaat stoppen in de aankomende tijd en ook dat staat me aan, altijd doorgaan met kennis vergaren, nooit zeggen nou nu weet ik het wel.

Het stimuleerd me om verder te gaan, het ondersteunt me als ik even wat onzeker ben en het heeft me iets gegeven wat ik vanaf stap 1 kan opbouwen tot in het oneindige zo'n beetje.
    In het begin was ik best wel skeptisch, ook al had ik demo's gezien had ik zoiets van zoveel geld voor zo'n pakket, pffffffff als dat het maar waard is, maar na het eerste oude level 1 pakket zijn er toch nog wel wat bijgekomen
    Ze waren hun geld dus wel echt meer dan waard en ik maak er veelvuldig gebruik van.

Ik vind het een prachtig systeem, wat aan de commerciele kant soms, maar daar kan ik wel doorheen kijken, ik vind het een hele fijne manier van omgaan met mijn monstertjes, alhoewel ze beide erg verschillend van karakter zijn en beide een wat andere aanpak nodig hebben heeft parelli me nog niet in de steek gelaten ermee, sterker nog, met Athena heeft het me gered, normal was zo ontzettend fout gegaan met haar!
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

Ik ben zelf nog maar net bezig met paarden. Ik ben begonnen om mijn angst te overwinnen. Ik ben op parelli uit gekomen omdat het een "methode" is die duidelijke handvatten geeft voor zowel beginners als gevorderde (die laatste denk ik en die eerste weet ik zeker). Als beginner zie je vaak door de bomen het bos niet meer. Wat voor mij dan ook weer een reden is om het voorlopig op 1 "methode" te houden. Daarbij is Parelli zo uitgebreid dat je er zoveel kanten mee op kan. Bij andere "methode's" heb ik als beginner vaak het idee dat ze rusisch praten.
    www.niettevermijden.com

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten