Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 31

Topic: Level 1/2 cursus Anna

Actief Forumlid laura's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Level 1/2 cursus Anna

28/ 29 augustus komt er een level 1/2 cursus (min. 4 deelnemers max. 6 deelnemers)
    Thema's :
    - Meer afwisseling met de 7 games
    - Parelli Play time/happy horse/horsenality

Kosten: - savvyclub leden 100,- per dag
    - niet leden 120,- per dag
    - 20 euro voor toeschouwers

Locatie lutjebroek (Noord Holland)
    Faciliteiten hindernis veld, buitenbak!

Als je van verder weg komt komt kan je paard bij mij overnachten in Bergen.

Wie doet ermee?

Re:Level 1/2 cursus Anna

Het is nog ver weg maar misschien dat ik kan komen kijken. Ik vind mn mannetjes nog effe te jong om mee te slepen (2 en 3 jaar).

Ik denk dat ik wel mee wil doen met mijn paard , begrijp ik nou goed dat het 2 dagen is, dus 240 euro in totaal? Is er nog plek?
    gr Marije

Aangemeld
    Aug 2005

Kijken kan natuurlijk altijd

De kosten zijn voor niet savvyclub leden 240 euro voor 2 dagen. Er is nog plek
    Er zijn een aantal geintresseerde mensen en het zou leuk zijn als je ook deel zou nemen.

Aangemeld
    Aug 2005

Hoi Iedereen!

Ik wil graag de level 1/ 2 cursus nog even onder de aandacht brengen!
    Het wordt erg leuk!
    De locatie is verplaatst naar Bergen en de kosten zijn 20 euro duurder geworden (sorry dat was nodig!)

De dag zal van 10.00 uur in de morgen tot 18.00 uur in de avond zijn.
    Ik mail graag een folder door!

.......................

Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Leeftijd
    40

Als het doorgaat wil ik wel even komen gluren :P
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

Ik wilde ook al meegluren maar weet niet of het kan?

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

O dat is lekker dichtbij Als er nog steeds toeschouwers welkom zijn dan lijkt het me erg leuk om te komen kijken. Mee doen vind ik op dit moment nog even te veel voor mijn paardje en helaas laat mijn portemonnee het niet toe. Maar in de toekomst lijkt me dat ook erg leuk

Actief Forumlid Herfst's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Leeftijd
    29

Hoi,

Ik zou graag 1 dag mee willen doen. Zou dit kunnen? Ik moet wel kijken of dit wel handig is i.v.m. vervoer. Heb je misschien voor mij ook een folder? Nu is het voor 1 dag 140 euro begrijp ik?

Jara
    Never give up.
    There is no such thing as an ending.
    Just a new beginning.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

En in die ene dag, kan je dan je level 1 halen? Is niet helemaal duidelijk voor me nu. Vind 240E een hele smak geld namelijk.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Het is 2 dagen die ook onafhankelijk van elkaar gedaan kunnen worden
    Voor 1 dag is het dus 120 euro met paard, lokatie, paddock EN toilet
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

En mag jij assesments afnemen Anna? Dus dat je na twee dagen echt je L1 of L2 hebt gehaald?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    Dat vind ik helemaal niet duur. Mijn priveles van twee uur vandaag kostte me (meer eigenlijk vanwege de reiskosten hihi) ook bij elkaar 100 euro en dan sta ik op eigen locatie, is het maar twee uur etc. Het is denk ik wat je ervoor hebt. Nu vind ik het nog te vroeg met Rick maar volgend jaar zou ik het zo doen!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    Dat vind ik helemaal niet duur. Mijn priveles van twee uur vandaag kostte me (meer eigenlijk vanwege de reiskosten hihi) ook bij elkaar 100 euro en dan sta ik op eigen locatie, is het maar twee uur etc. Het is denk ik wat je ervoor hebt. Nu vind ik het nog te vroeg met Rick maar volgend jaar zou ik het zo doen!
    Ik zeg niet dat het duur is, maar het ik vind het best een smak geld. Moet er immers het dubbele voor verdienen voor ik dit uit kan geven. Kijk, dat er een toilet bij is, maakt een hoop goed . Ik denk/weet alleen dat ik in een les 1 op 1 beter mijn aandacht kan vasthouden dan een hele dag in een groep. Dat lijkt me megavermoeiend (voor mij en voor Vash ook, maar die heeft verder die week geen afspraken )
    En idd nog dezelfde vraag als Nienke! Nu kost 1 dag dus E140? Klopt dat (voor niet Savvy-leden)?

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Ja, niet leden van de savvyclub betalen meer. Mijn prijzen zijn 100 euro per dag voor leden en 120 per dag voor niet leden.

Dan komt er meestal nog wel iets bij voor huur van de lokatie etc. Dat is in dit geval niet veel en ik denk zelfs dat als je 1 dag komt je niets betaald voor de paddock van je paard.
    Het toilet is wel belangrijk natuurlijk Die moet gehuurd worden en is dus ook niet gratis.

Verder mag ik geen levels afnemen maar ik help regelmatig mensen met het filmen van hun auditie, het bewerken en het insturen.

De 20 euro is dus eenmalig en de prijs voor niet leden voor het hele weekend is dus 260 euro exclusief maaltijden en overnachtig al denk ik dat je vast een tentje op de wei mag zetten voor een nachie

En Mo, als het teveel is met Vash dan is komen kijken ook wel een goeie. Dat is dan meer omdat in een les van 1 op 1 de theorie vaak niet uitgebreis ter sprake komt en er dus minder tijd is voor de filosofie en concepten. Daar staat of valt de hele techinek natuurlijk mee. Daarom vind ik het workshop concept zo goed werken. Thuis kan iedereen namelijk ook oefenen met zijn paard als ze de essentie hebben begrepen en het grootste gedeelte aan techniek is doorgenomen
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten