Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 128

Topic: Ervaring furminator.

  1. #106
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Ervaring furminator.

    @Marja: via Bokt bestellen gaat hardstikke makkelijk en geen gedoe met verzendkosten.

    @Nicky: ja, dat het haar in de kam blijft hangen, dat is echt ideaal he. Kun je zelfs met een fleece trui je paard poetsen zonder onder het haar te zitten
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  2. #107
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re:Ervaring furminator.

    Balen Marja! Voor 40 Euri incl verzenden vanuit Engeland heb ik nu 4 furminators, 2 voor de kat, 1 large voor de hond en een Equine voor Vash, hadden me mij de buren 68 Euro gekost. Dat verschil vind ik toch wel behoorlijk. Er zijn ook webshops op Ebay, dat gaat vaak wat professioneler dan de particulieren. Maar ik had er één voor de kat voor een tientje, nieuw in de verpakking vanuit Engeland. Prima hoor. Heb nooit problemen met Ebay trouwens. Zit aan mijn PayPal account vast, erg makkelijk. Soms té.....
    Dit is de link naar zijn winkeltje http://stores.shop.ebay.nl/BobbyDs-Online__W0QQ_armrsZ1

  3. #108
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.757

    Re:Ervaring furminator.

    Ja daarom had ik het ook via eBay geprobeerd, omdat dat toch nog een stukkie goedkoper is en ik er graag 2 wilde (ook eentje voor de konijnen). Het was wel een verkoper met heel veel positieve feedback, dus dat moet lukken denk je dan.
    Ik ga even kijken in de link naar de shop Lila!

  4. #109

    Re:Ervaring furminator.

    Eigenaresse van stal heeft er ook een bij de blauwe buren besteld. Waarschijnlijk is die volgende week binnen. Ik ben zeer benieuwd.

  5. #110
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Ervaring furminator.

    Mijn furmie heb ik net gelijmd. ben benieuwd of de secondelijm houdt. Ik baal wel dat het handvat zo snel gebroken was.

  6. #111

    Re:Ervaring furminator.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    Mijn furmie heb ik net gelijmd. ben benieuwd of de secondelijm houdt. Ik baal wel dat het handvat zo snel gebroken was.
    Zou dat het verschil zijn tussen de nepperds en de echte? Ik heb de mijne al jaren en ik kan me niet voorstellen dat zoiets kán!?

  7. #112
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Ervaring furminator.

    het is geen nepperd volgens mij. Er staat tenminste furminator op

  8. #113

    Re:Ervaring furminator.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    het is geen nepperd volgens mij. Er staat tenminste furminator op
    Dan heb je toch garantie?

  9. #114
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re:Ervaring furminator.

    Wow, wat een apparaat...

    Ik ga er nog eentje bestellen. De mijne is namelijk ingepikt door de hond.
    Ik zit te twijfelen; nog een L bestellen, of een equine.
    Wie heeft er met beide ervaring en wat adviseer je?
    Started!

  10. #115
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re:Ervaring furminator.

    Als je nog even geduld hebt, beide zijn naar me onderweg. Door de aswolk denk ik wel dat het nog even duurt....
    Heb de kat inmiddels gefurmineerd met de paarse in kat-maat en het resultaat is 100 x beter dan met de gewone pennenborstel hoor! Scheelt een bos losse haren in huis ook. Fijn!

  11. #116

    Re:Ervaring furminator.

    Gister ook de furminator getest op mn paard. Het werkt beter als het zweetmes en is vooral voor je eigen houvast beter.

  12. #117
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Ervaring furminator.

    tot het steeltje afbreekt...

  13. #118
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.757

    Re:Ervaring furminator.

    Hmmm die eBay-verkoper van Lila reageert ook al niet op mijn vraag over verzendkosten, wat is dat toch met die Ebay-ers van tegenwoordig???

    Afbrekende stelen, dat is ook irritant! Vermoedelijk gaat het dan toch om nep-furminators, het prijsverschil moet toch érgens vandaan komen? Wel balen Sandra!

    Ik ga maar gewoon door met mijn koeienroskam van 2 euro, die al 5 jaar meegaat. Ben het nu zat met die furminators.

  14. #119
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re:Ervaring furminator.

    Nou ja zeg, wat balen! Ik had nadat ik een uur later een tweede bestelling deed spontaan een deel van de verzendkosten alweer retour gestort gekregen. Misschien was hij vrij gisteren (ja...ik weet... mijn vertrouwen in de mensheid is soms misschien té groot...)?

  15. #120
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.757

    Re:Ervaring furminator.

    Ik denk het niet; ik heb hem 5 dagen geleden nl. al gemaild...

    Ik had ook nog geen bestelling geplaatst maar alleen een mailtje gestuurd om te vragen wat de verzendkosten zijn als je er 2 tegelijk bestelt. Boven elk mailtje staat tegenwoordig zo'n hele strenge tekst van eBay, dat als de mail een verzoek is om zaken buiten eBay af te handelen, dat je dan niet moet reageren. Ik vermoed dat zowel deze als de vorige verkoper mijn mails hebben geďnterpreteerd als een verzoek om de koop buiten eBay om af te handelen, wat helemaal niet mijn bedoeling was. Via eBay kon ik nl. niet ontdekken hoe het nou zat met de verzendkosten, dus dan vraag ik dat gewoon effe. Maar ze nemen dan dus ook niet eens even de moeite om terug te mailen en uit te leggen hoe en wat...

    Ik heb vroeger nooit gezeik gehad met eBay, maar nu vind ik het maar een gedoe!

Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •