Wauw, die is ook stoer Malenka. Thanks!
En iedereen bedankt voor alle felicitaties! Ik zal ze weer doorgeven aan Shaffie![]()
Allereerst proficiat ! Geef em maar 10 dikke wortels
En ik heb ff heel snel een zonnejte erij geplaatst![]()
Heel misschien zal ik nog eens eentje uploaden.
Greetz,
Fred.
We should not only use the brains we have, but all that we can borrow - T.W. Wilson
Aller eerst natuurlijk: gefeliciteerd en een dikke knuffel van mij!
Mijn mannetjes wordt over 1,5 week 1 jaar
Ik zal deze week even creatief bezig voor een foto bewerking.
Gefeliciteerd hoor![]()
Leuke wedstrijd(alleen jammer nou weer dat ik nogal een kluns ben met fotobewerkingsprogramma's
)
Gefeliciteerd!!
En ik ga eens even wat klungelen (een shet-touwhalstertje komt nog wel van pas hier)
Nog gefeliciteerd met Shaffie!
Ik ga binnenkort ook maar eens een poging doen tot een fotobewerking![]()
Ik zie dat ik een beetje laat ben, maar toch nog gefeliciteerd met shaf. Gaat hard zeg, want toen je hem kocht was hij nog 8. Op naar nog vele jaren.
De fotobewerking laat ik aan anderen over![]()
ride like the wind
Hier ook een spuit 11.... Toch nog heel veel gefeliciteerd met Shaf!! Geef hem nog maar een (wat verlaatte) verjaardag knuffel![]()
Thanks voor alle (zij het late) felicitaties.
Moet zeggen dat het hem goed gedaan heeft, na enkele weken 'ribben tellen' bij shaf, is hij nu vrij plotseling een stuk dikker geworden
Echt sinds het weekend lijkt hij mij plotseling weer gewoon gezond, hahaha. (En hoeft Anneke niet meer jaloers te zijn dat mijn paard zo mooi slank is, want hij heeft ook gelijk een lekker gras-buikje)
Hier nog een foto van Skey:
Hihi, iets winnen gaat niet lukken als ik deze mooie creaties zie maar ik vind het altijd wel grappig om foto's te bewerken.
Dus bij deze:
Hawai-Shafai:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=BT3JHXFU
(sorry, ik kon de bloem in zijn haar niet laten)
Ook nog gefeliciteerd!! Beetje heel erg laat![]()
hm wedstrijd is al afgelopen zie ik. naja, mn creatie zou toch niet hebben gewonnen, haha.
Maar ik heb wel mn best gedaan hoor!
Shaffai meets Spongebob...
![]()
Bladwijzers