Hallo,
Ik wil een leadrope kopen van 12 ft.
Zit er verschil tussen leadropes?
Ik wil er één waar duidelijk de signalen mee worden gegeven.
Weet iemand waar ik een goede niet te duure kan kopen?
Groetjes Rowena
Hallo,
Ik wil een leadrope kopen van 12 ft.
Zit er verschil tussen leadropes?
Ik wil er één waar duidelijk de signalen mee worden gegeven.
Weet iemand waar ik een goede niet te duure kan kopen?
Groetjes Rowena
www.equiplay.nlAls je hier op het forum bovenaan kijkt bij die balkjes, zie je Webshop staan. Als je daar op klikt kom je meteen bij equiplay uit!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Oké bedankt voor je reactie, ja op die site heb ik wel is eerder wat besteld, ik was tevreden over de kwaliteit.
Ik heb er zelf 1 van equiplay en laatst 1 voor een prikkie gekocht op paard 2010. Ik merk duidelijk een verschil. De goedkopere leadrope is stug en wiggelt helemaal niet lekker. Van de leadrope van equiplay kan je zeker zijn van de juiste kwaliteit.
www.niettevermijden.com
Hallo,
oké bedankt voor je reactie,
ik heb er een bij love lance touwhalsters besteld, voor €17,50.
Ik dacht toch echt dat ik hier ook nog een link had gezien naar een andere site, vergis ik mij nu zo of is die weggehaald??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Is weggehaald, omdat ik geen zin heb in reclame voor een concurrent op mijn forum.
Jeetje Eveline dat vindt ik vreemd, ik dacht dat dit een openbaar forum was waar iedereen mocht posten, we posten toch veel vaker dit soort dingen. Ik zou het wel fijn vinden dat het dan ook duidelijk is wat de restrictie,s zijn hier op het forum, zodat het transparant blijft.
Jammer ook wat mij betrefd.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
ik heb een gewone 22ft leadrope van love lance. in principe prima, maar vrij zwaar. daarom heb ik van de week de finesse lijn besteld bij equiplay en die lijkt me super fijn. ik ga hem straks uitproberen![]()
A lot of people talk to horses, not many listen
Ik heb uiteindelijk toch een leadrope van 12 ft. bij equiplay besteld, de best quality.
Ik heb er nog niet mee gewerkt, maar hij lijkt me erg fijn, lekker licht is die![]()
oh ik zal hier nog even melden dat ik erg blij ben met mijn finesse touwtjesuper licht en toch valt er wat mee te doen, beter dan bijvoorbeeld een longeerlijn (vergelijkbaar gewicht)
A lot of people talk to horses, not many listen
Ik heb er een van F.R.A en aan het uiteinde zitten twee leren veertjes, ik vind het fijn maar sommige mensen geven aan dat een gewoon touwtje onderaan meer geluid maakt met draaien en beter werkt.
Oké zal kunnen, maar ik vind die ik nu heb van equiplay echt heel fijn!
Heb hem vandaag uitgeprobeerd, hij is echt heel licht in je hand, ben er erg blij mee!![]()
Bladwijzers