Da's een stuiterende bal. Die kunnen best hoog, als je ze wat vaart geeftOorspronkelijk Geplaatst door ali
![]()
Da's een stuiterende bal. Die kunnen best hoog, als je ze wat vaart geeftOorspronkelijk Geplaatst door ali
![]()
Het bewijs van de mega-stuiterbal:
Die bal die ineens die trailer uitkomt![]()
Super leuk hoe die Haf dat doet
Dat met die bladblazer heb ik ook wel eens gedaan met Ab, vond hij heerlijk die wind in zijn haren![]()
Gaaf, zie ik zomaar wat m'n paard daar allemaal doet! Moon's laatste artificial wind was van een helicopter dus dit vind ik supergoed van hem!
Die bal en trailer:![]()
![]()
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Wat GAAF!! Die bladblazer, geweldig!! En ook onwijs leuk de bal uit de trailer![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
We blijven maar bezig
Elske's eerste keer op de skates
En binnen 10 minuten zag het er al vloeiend uit!
Evi ook een keertje met Moon. Wat een fijn paard!!
Haha, ziet echt leuk uitHandig skates met extra grote wielen
![]()
Wat een gave skates zijn datSoort offroad skates ofzo?
Ziet er echt super leuk uit om te doen
![]()
Op deze foto lijkt het alsof er een touw aan de bal zit, als ik beter kijk lijkt het of de neus van het paard net achter de bal wegkomt.....Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Gaaf, die skate filmpjes!!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Echt wel , leuk, nu moet jij straks natuurlijk ook Senta![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Op m'n ouwe dag ...Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
nou ja, heb afgelopen winter wel voor het eerst van m'n leven op een snowboard gstaan, hangend achter Moon!
Dat bedoel ik maar,hoe ouder hoe gekker zeggen ze toch![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Gaaf dames! Snapte Moon het snel, dat trekken? Lijkt me altijd maar verwarrend om uit te leggen aan een paard waar je ook van wil dat die op fase 1 achterwaards gaat. (Nou refereer ik dat even aan patroon-verslaafde Marbo met z'n assumpties)
Beetje off-topic maar is vast geen probleem. Moon kon allang trekken vóórdat we dit soort dingen zijn gaan doen met hem. Eerst heel rustig begonnen met wat druk op z'n borst zetten mbv een singel en longeerlijn. Met z'n tweeën zodat de één het paard kan begeleiden en de ander geleidelijk druk kan zetten. eerst voer je de druk langzaam wat op tijdens het stappen. Verder veel gewandeld met een tuig en zelf in zone 5. Als ie dat snapt leer je door de druk heenlopen vanuit stil staan, en dan bouw je het geleidelijk uit, na verloop van tijd met een autoband erachter. We hebben er rustig de tijd voor genomen en hebben er na een maand of twee drie voor het eerst een klein stukje een sleetje achter gehangen.Oorspronkelijk Geplaatst door Tinky
Bladwijzers