Het enige weekend deze maand waarop ik les kan geven. Op verzoek kom ik dus weer naar Gouda en 'ruime omgeving' toe.
Zaterdag:
16-18u Mandy & Angelique (tijd onder voorbehoud)
Zondag:
9 - 13u Stal de Gouwe (incl theorie/simulatie les?)
Het enige weekend deze maand waarop ik les kan geven. Op verzoek kom ik dus weer naar Gouda en 'ruime omgeving' toe.
Zaterdag:
16-18u Mandy & Angelique (tijd onder voorbehoud)
Zondag:
9 - 13u Stal de Gouwe (incl theorie/simulatie les?)
Ja!! Beetje late reactie, maar ik wil graag weer, als je dat tenminste niet al begrepen had van Lia.
Zijn de tijden al een beetje definitief, dus in de ochtend? Want dat zou mij namelijk ook wel het beste uitkomen. Heb er zin in!!![]()
Ik weet niet hoe ruim "ruime omgeving" is, maar als je toevallig langs renkum komt, hou ik me aanbevolenOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Surrender to fun!
Hoi Eveline
Bedankt voor je mailtje.
ik weet morgen of en wanneer ik zou kunnen dat weekend. Je hoort nog van mij.
Yvonne
Evi, theorie/simulatieles lijkt me weer ontzettend leuk, dan moeten we er alleen misschien wel een uurtje langer voor plannen, ook gezien je ergens moet eten?![]()
Always put the relationship first!
Geen pizza toch hè, dan mogen we wel een paar uur extra inplannen![]()
Haha, pizza als lunch hoeft voor mij niet, dan ga ik liever voor de beroemde browniesOorspronkelijk Geplaatst door Maroush
Als het past, doe ik graag een uurtje theorie/simulatie bij jullie. Misschien dat er nog andere 'buurtgenoten' willen meedoen
@Kiki: tijd in de ochtend is definitief. Uren mogen jullie zelf indelen.
@Floor: ik ben op vrijdag in omgeving Wageningen
Dat is ook goed! Doet mij dan maar een lesje met NoaOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Hoe laat ben je in omgeving hier?
Surrender to fun!
Uhm, iets van 2 uur voor de 'babbelavond' begint?
Om 2 uur of 2 uur voor de babbelavond begint?
Surrender to fun!
Kan nog allebei, ik heb les in Voorthuizen tot een uur of 1 (staat nog niet vast), dus kan om 2u wel in Wageningen zijn. Tenzij ik eerst nog naar Ermelo ga, dan wordt het wel 4u eer ik er ben...
Als allebei nog kan, doe dan maar om 2 uur![]()
Surrender to fun!
Wij willen ook graag weer een lesje.
Had je al pb gestuurd.
Groetjes Sandra en Option
Ik woon graag de theorie bij Eveline.
Zal ook even met de meiden overleggen maar ik kan wellicht de catering verzorgen (doe ik graag)
Eveline, weet je misschien al of en wanneer Dinka les neemt?
Bladwijzers