Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 35 van de 35

Topic: Silke Vallentin in Aalten

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re:Silke Vallentin in Aalten

Ha leuk, foto's, bedankt!
    Silke's schwiegermutterblik is echt gewéldig, in het echt is hij nog veel beter dan op de foto!!!

Stuur je mij de foto's (en filmpje) ook Eveline?

Uitgeput maar diep gelukkig zit ik achter de P.C. Het waren 5 drukke dagen met Silke + cursisten en het hoogtepunt was natuurlijk de demo op zaterdagavond. Wat een belangstelling, sommige mensen hadden er 2 uur autorijden voor over om Silke aan het werk te zien. Mijn dochter Gisabeth heeft video opnames gemaakt van de demo maar aangezien ik een 65-jarige digibeet ben moet ik wachten op een deskundige voordat ik een filmpje op de website kan plaatsen. Op de laatste lesdag van de level 1/2 cursus heb ik heel veel foto,s gemaakt. Zodra filmpje en foto's voor iedereen zichtbaar zijn zet ik een link op dit forum.
    Wat is Silke een geweldige lesgeefster, Zij doorziet een paard heel snel en en geeft dan de nodige aanwijzigingen. Haar lessen zijn niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld! In de cursus heeft zij alle games op level 1/2 niveau behandeld. Ik was verbaasd te zien hoe ver de cursisten in die 3 dagen gekomen zijn.
    Eef Veenstra heeft mij verzekerd dat zij graag cursussen wil geven op onze locatie dus zodra er voldoende aanmeldingen zijn wordt er een cursus gepland.
    Een gelukkig paard heeft een gelukkige eigenaar.

RIJHAL AALTEN,de locatie voor paarden-en hondencursussen.

www.rijhal-aalten.nl

Dankzij hulp van een geweldige zoon staan er nu 3 filmpjes van Silke's demo op onze website: www.morelli-aalten.nl.
    Verder kun je daar een link naar ongeveer 60 foto's vinden die genomen zijn tijdens de level 1/2 cursus.
    En voor diegenen die met Parelli willen beginnen, hun vaardigheden willen uitbreiden en hulp bij problemen nodig hebben: op 5 en 6 juni komt Eef Veenstra (de Nederlandse Parelli-instructrice) weer naar Aalten voor Parelli-lesdagen.
    Het is mogelijk privéles te nemen, 1-2 personen, maar je kunt je ook aanmelden voor groepslessen van 3-4 personen.
    Je kunt bij mij meer info krijgen of je wensen kenbaar maken.

Gisa

www.rijhal-aalten.nl

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Misschien leuk als je wat foto's kunt plaatsen hier op het forum, in ITP bijvoorbeeld? Dat gaat heel gemakkelijk als je ze al zelf op een website hebt staan.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

De wil is aanwezig maar de kennis ontbreekt.

www.rijhal-aalten.nl

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten