Als ik van iemand een lift kan krijgen vanuit Wageningen dan wil ik graag komen. OP de fiets doe ik niet meer zo laat. Het wordt vast erg gezellig.
Als ik van iemand een lift kan krijgen vanuit Wageningen dan wil ik graag komen. OP de fiets doe ik niet meer zo laat. Het wordt vast erg gezellig.
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Ik ben d'r bij!
@Janneke: ik ben met de auto, dus kan wel een stukje omrijden en jou ophalen.
Wat een leuk initiatief!!Ik vind het ook leuk om te komen alleen weet ik nog niet of het gaat lukken,ik laat het nog weten!
Today is a perfect day to start living your dreams!
Dat zou heel fijn zijn EvelineIk neem aan dat ik ook weer mee terug kan rijden? :P
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Ik ben er ook!
(zal ook wat drank en "lekkers" meenemen)![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Jammer dat het nou net 12 maart is... Maar inderdaad:
Ik was graag gekomen, aangezien het plan is dat ik volgend jaar in Ede op kamers ga, was dit een mooie gelegenheid om de paardenmensen uit omgeving te leren kennen. Ik zal zelf ook mijn paard volgend jaar meenemen naar Ede namelijk.Oorspronkelijk Geplaatst door donderwolke
Maar als er een vervolg komt op deze avond, of als de datum toch nog wordt verplaatst laat het me weten!!!![]()
Ik ben er ook. En zal ook wat lekkers bedenken om mee te nemen.
Evelien, zou ik toevallig met jou mee terug hierheen kunnen rijden?
@Elske: jahoor, als ik dan bij jou mag blijven slapen![]()
ja hoor![]()
Leuk leuk, al die enthousiaste mensen!
@Corinne: da's inderdaad wel jammer dat het net niet lukt voor jou! Had je al een kamer gevonden? Ik weet anders nog wel een leuk adresje voor jou(waar ik nu zit, helemaal in het buitengebied, prachtig).
Aanwezigen tot nu toe:
Moon
Callippo
Gipsy Spirit
Alicia2U
Hanneke VB
donderwolke
En misschien:
Priscilllla
xxx julieke
Zat ik net even op Parellitube te kijken, en kreeg ik ineens al inspiratie om ons vrijdag mee bezig te houden: the March Contest, zie: https://www.youtube.com/watch?v=ParelliTube[/video]!
Als we toch met een leuke bende Parelligekken zijn, die misschien wel wat creatief zijn, kunnen we misschien wel een leuke verjaardagsversie van Route 66 maken voor Pat...
xxx julieke
Tot hoe laat denken jullie dat t duurt? Ik moet tot 20.30u werken, misschien kan in daarna nog komen? Ik ben opzich zo in ede vanaf hier, zou er dan om 21.00 kunnen zijn denk ik.. Lijkt me wel heel gezellig!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik ga het helaas niet redden morgen... echt jammer want ik had graag een liedje gezongen voor Pat
Hopelijk hebben jullie een leuke avond maar dat zal wel lukken![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Ja dat zou wel leuk zijn als je daarna nog komt, volgens mij zullen we nog niet klaar zijn met babbelen dan :lol:.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
@Priscillla: jammer dat je niet komt, had wel fijn geweest je te leren kennen. Misschien een andere keer, wie weet?
xxx julieke
Bladwijzers